معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان ری  :نیروی‌انسانی برای توسعه درهر کشوری عنصر اصلی است

شهرری(پانا)- معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان ری  در بیست و یکمین دور مانور سراسری زلزله در هنرستان دخترانه آیت الله صدر ناحیه یک ری گفت: با توجه به اجتناب ناپذیر بودن زلزله  وموقعیت جغرافیایی ایران که هرساله به طور میانگین چندیدن مرتبه زلزله رخ می دهد و این شرایط آموزش ‌ها و مهارت‌های مرتبط با مدیدیرت بحران را الزمی می سازد.

کد مطلب: ۹۷۱۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان ری  :نیروی‌انسانی برای توسعه درهر کشوری عنصر اصلی است

سید ناصر موسوی معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان ری در سخنانی کاهش سطح تلفات جانی را از اهداف مهم این مانور و آموزش‌ها دانست و اظهار داشت: نیروی‌انسانی برای توسعه در هر کشوری عنصر اصلی است و هر کشوری که بخواهد راه توسعه را در پیش بگیرد در مرحله اول باید نیروی‌انسانی کارآمد و آموزش دیده داشته‌باشد.

او در ادامه افزود: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و توسعه کشور در گرو فعالیت آنان است و حفظ جان این نیرو‌های مهم در راس امور قرار می گیرد.

معاون امور عمرانی فرمانداری ری تاکید کرد: مانور زلزله با هدف آموزش همگانی برا ی جامعه و با محوریت مدارس و جامعه‌های آموزشی است که دانش‌آموزان باید مطالب را جدی گرفته و به عنوان سفیر در خانواده آموزش دهند تا با بهره‌گیری از این مهارت‌ها آمار تلفات و مصدومان کاهش یابد.

موسوی با اشاره به هفته بسیج نیز بیان داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که با فرمان امام تشکیل شد و این نهاد مردمی و خودجوش همواره در همه‌ی حوزه‌ها یار و یاور نظام و انقلاب و رهبری بوده و است.

اوضمن ظالمانه دانستن فشار های اقتصادی و تحریم‌های وضع شده علیه ایران اذعان داشت: امروزه همه بسیجی هستند و می توان یه لشکر هشتاد میلیلون نفری اشاره کرد که نهاد بسیج با تشکیل‌حوزه‌های متفاوت در بحث اقتصاد فعال است و جای قذدردانی و سپاس دارد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار