جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی:

بسیجیان در مکتب امام حسین(ع) تربیت یافته اند

فاروج (پانا) - همایش بزرگ هفته بسیج که همزمان با سراسر کشور و با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین اقشار مختلف بسیجیان فاروج در محل سالن ورزشی شهید غلامعلی فرهادی این شهرستان برگزار گردید .

کد مطلب: ۹۷۱۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بسیجیان در مکتب امام حسین(ع) تربیت یافته اند

سرهنگ پاسدار اسماعیل فرجی با اشاره به پنجم آذر سالروز تولد چهل سالگی بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و گرامی داشت این هفته گفت: بسیج یعنی خدمت، جهاد، شهادت، عزت، امنیت، شکوه مقاومت و پایداری و منشأ خیر و برکت برای نظام و انقلاب و این نظام نیز تنها متعلق به این کشور نیست بلکه متعلق به تمام جهان است و الحمدلله رب العالمین تاریخ در این چهل سال عزت و عظمت همه شما بسیجیان را ثابت کرده است.

وی افزود حضور همه شما بسیجیان از اول انقلاب تا کنون حضوری با بصیرت بوده و این بصیرت شما عزیزان است که این امنیت را برای همه ما به ارمغان آورده است افزود: این انقلاب متعلق به همه مردم بوده و خود نیز از آن دفاع خواهند کرد.

وی در ادامه اظهار داشت:ما از اول انقلاب درگیر جنگ با دشمن و همزمان با آن درگیر در تحریم ها و جنگ اقتصادی نیز بوده ایم و به آن ها عادت کرده و آن ها را هم دور زده ایم و این یک نوع تاکتیک جهت مصون سازی کشور است و فرمول این مصون سازی نیز استفاده از اقتصاد مقاومتی است.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی گفت: این انقلاب و نظام با حضور مردم و با تکیه به آنان به پیروزی رسیده است و اگر عزتی برای کشور است به جهت حضور مردم در تمام صحنه ها است و مسئولین کشور هم باید بدانند که نباید چشم امیدشان به خارج از کشور باشد و هر کجا که از مردم دور شده ایم در آنجا شکست خورده ایم.

فرجی با اشاره به حوادث اخیر اتفاق افتاده در سطح کشور در رابطه با افزایش قیمت بنزین افزود: دشمن برای نا امن سازی کشور برنامه ریزی کرده است و حساب مردم ما از اغتشاشگران جداست و مردم بسیجی ما مردمی بصیر هستند و افتخار حضرت امام (ره) هم به حضور آگاهانه همین بسیجیان بود که فرمود من دست همه شما بسیجیان را می بوسم.

در این همایش با ابلاغ حکم از طرف فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی، برادر پاسدار موسی الرضا اکبری به عنوان جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فاروج به حاضرین معرفی گردید.

قرائت قرآن، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی و کلیپ های مناسبتی، اهدای تندیس و هدایا به بسیجیان برگزیده پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان، بیان خاطرات جنگ توسط مجری برنامه ها سرهنگ پاسدار جمشید مؤمنی نسب، برپایی نمایشگاه تصویری چهل پوستر با عنوان چهل سال دست در دست مردم و پنجه در پنجه با شیطان، قرائت مقاله، اجرای سرودهای حماسی و همچنین برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی در قالب غرفه های صنایع دستی، پرورش و تولید زنبور عسل، قارچ، عرقیات و گیاهان دارویی، پرورش ماهی، تولید و بسته بندی زعفران و کشمش، روتختی و سرویس آشپزخانه و... از دیگر برنامه های این همایش بود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار