برگزاری جلسه هم اندیشی معاونین فناوری منطقه۱۸

تهران (پانا) - در راستای اجرایی نمودن برنامه درس ملی و همسویی با سند تحول بنیادی، جلسه هم اندیشی معاونین فناوری مدارس متوسطه دوره اول و دوم منطقه۱۸برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۱۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هم اندیشی معاونین فناوری منطقه۱۸

به گزارشروابط عمومی آموزش و پرورش منطقه18، صبری، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی درخصوص وظایف معاونین فناوری گفت: پیگیری دستورالعمل های ارسالی از سوی اداره کل شهر تهران در زمینه تولید بسته های آموزش الکترونیکی، فعال نمودن سایت های کامپیوتری و استفاده روزافزون از کلاس های هوشمند، ایجاد کتابخانه الکترونیکی و تشویق و ترغیب معلمان در تولید پروژه های پژوهشی کاربردی در امر آموزش و پرورش مهارتهای زندگی در دانش آموزان از جمله وظایف مهم و ارزشمند معاونین فناوری است.

صبری افزود: با توجه به امر توسعه مهارتهای حرفه ای معلمان و دانش آموزان و هم سویی با اجرایی نمودن برنامه درس ملی از اهداف سند تحول، لازم به توجه ویژه، در شناسایی مستمر ابعاد استعدادها و توانمندی های متربیان و مربیان است که این امر خود موجب پایداری فرآیند مستمر یاددهی و یادگیری دانش آموزان و معلمان است.

درانتها صبری در زمینه مجلات رشد، درس کار و فناوری و برگزاری برنامه های پژوهشی در هفته پژوهش توضیحاتی را ارائه نمود و در پایان پرسش و پاسخ صورت پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار