مدیرکل فرهنگی- هنری وزارت آموزش و پرورش:

اختتامیه اولین جشنواره گلدسته‌ سرو در استان گلستان برگزار می شود

گرگان (پانا) _ مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مراسم اختتامیه اولین جشنواره گلدسته‌ سرو با عنوان (دعوت به نماز) در روز چهارشنبه ۶ آذر در گرگان خبر داد

کد مطلب: ۹۷۱۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه اولین جشنواره گلدسته‌ سرو در استان گلستان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری پانا گلستان، علی رمضانی، مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی گفت: این جشنواره در سطوح مدرسه، شهرستان و مناطق و سپس استان و کشور برگزار شده است که روز ششم آذرماه مراسم اختتامیه آن در استان گلستان و شهرگرگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از ۷۵۰ جلسه در سطح مناطق و شهرستان‌ها و تعداد۳۲جلسه استانی و ۱۰ جلسه در ستاد به منظور هماهنگی‌های لازم برگزار شده است.

رمضانی به آمار منتخبین شرکت کننده در مراسم اختتامیه اشاره کرد و گفت: در مجموع ۲۲۸ نفر تجلیل می‌شوند که از این تعداد تصویرسازی:۱۱ نفر - خوشنویسی: ۱۲ نفر -عکاسی: ۱۲ نفر - نقاشی: ۲۴ نفر -شعر: ۱۰ نفر - سرود گروهی: ۷۵ نفر- سرود همگانی: ۲۱ نفر - فیلم کوتاه: ۷ نفر - نمایش کوتاه: ۲۶نفر- نرم افزار: ۱۵ نفر - وبلاگ: ۱۵ نفر هستند.

گفتنی است این جشنواره ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور است و به همت اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی و همچنین اداره امورقرآنی، عترت و نماز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در تاریخ 6 آذر ماه 98 برگزار خواهد شد.

✍سجاد قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار