مهرماه سال جاری 29 هزار مسافر از فرودگاه بین‌المللی ارومیه جا به جا شدند

ارومیه (پانا) - مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: مهر ماه امسال 29 هزار و 595 نفر مسافر با 326 پرواز از فرودگاه بین‌المللی ارومیه جا به جا شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته، دو درصد رشد در تعداد پروازها وجود داشته است.

کد مطلب: ۹۷۰۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مهرماه سال جاری 29  هزار مسافر از فرودگاه بین‌المللی ارومیه جا به جا شدند

محمدعلی قراملکی با اشاره به اینکه پروازها به عتبات عالیات از فرودگاه ارومیه به سبب مسائل داخلی عراق کاهش یافته است اظهار کرد: با این حال فرودگاه بین‌المللی ارومیه آماده برقراری ادامه پروازها به عتبات عالیات است و در این زمینه نیز باید شرایط لازم مانند پذیرش مسافر مهیا شده و شرایط لازم در عراق نیز ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک پرواز به سوریه در کشور راه‌اندازی می‌شود تصریح کرد: با وجود اینکه در مرحله نخست قرار است که فرودگاه تبریز، زائران آذربایجان‌غربی را پوشش بدهد اما در ادامه، پرواز مستقیم به سوریه از فرودگاه ارومیه نیز پیگیری می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به اینکه «تعداد پروازها» از فرودگاه ارومیه در مهر ماه نسبت به شهریور امسال افزایش داشته است افزود: در مهر امسال 29 هزار و 595 نفر مسافر با 326 پرواز، جا به جا شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته دو درصد رشد داشته است.

قراملکی با اشاره به اینکه قیمت بلیط هواپیما نیز شناور است گفت: در این فصل قیمت بلیط هواپیما معمولا پایین‌تر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار