استاندار زنجان در همایش استانی بسیج فرهنگیان:

امروز تکلیف جوانان این است که به دانش نوین مجهز شوند

زنجان (پانا) - همایش استانی بسیج وتبیین برنامه های اعتلای بسیج فرهنگیان استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۰۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
امروز تکلیف جوانان این است که به دانش نوین مجهز شوند

همایش استانی بسیج و تبیین برنامه های اعتلای بسیج فرهنگیان استان زنجان با حضور استاندار ،فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) و مدیر کل آموزش وپرورش استان در محل کانون سهروردی برگزار شد.

فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان نیز در این همایش، بسیجیان را یاوران حقیقی انقلاب ، نظام و ملت خواند و گفت: بسیجی دارای ویژگی‌هایی بزرگی هستند که از جمله ی آنها می توان به صداقت، عدالت، ساده زیستی ، موقعیت شناسی و ازهمه مهمتر تحلیل بجا و به موقع اشاره کرد.

حقیقی با بیان اینکه ایجاد آرامش و امنیت در جامعه، مصلحت بزرگ نظام است، بیان کرد: عدم حفظ این مصلحت موجب دادن اطلاعات غلط به دشمن و ناراحتی اذهان عموم است و البته این به معنای عدم انتقاد و انتقاد پذیری نیست.

وی با بیان اینکه امروز تکلیف جوانان این است که به دانش نوین مجهز شوند، اضافه کرد: امروز دنیا پیچیده شده و دلسوزان انقلاب نباید از علوم نوین غافل شوند و امروز مطالعه و تجهیز شدن به علم یک تکلیف است.

حقیقی با اشاره به اینکه تحریم سپاه توسط دشمن موجب افزایش وحدت در کشور شد، عنوان کرد: این نشان دهنده آن است که این نهاد چقدر در اقتدار کشور موثر بوده و اثرپذیری سپاه را نشان می‌دهد و نشان دهنده حجم عقده دشمنان از نظام است.

استاندار زنجان در ادامه افزود : تاکیدات مقام معظم رهبری نیز بر وحدت و تقویت آن است.

وی با بیان اینکه انتقاد حق مردم است و نباید مدیری از انتقاد دلخور شود، گفت: وحدت هیچ مغایرتی با انتقاد درست ندارد.

حقیقی با بیان اینکه رزمندگان ما در زمان دفاع مقدس دارای ویژگی‌های منحصر به فرد بودند و باید این ویژگی‌ها برای نسل جدید تبیین شود، تاکید کرد: دفاع مقدس مایه مباهات و افتخار مهین اسلامی است و همه باید قدردان انقلاب باشیم و این بدین معنا است که نباید تاریخ را فراموش کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار