در اغتشاشات روزهای اخیر؛

۴۵ آمبولانس اورژانس تهران خسارت دید

تهران (پانا) - اغتشاشگران در اغتشاشات دو روز گذشته پایتخت به ۴۵ دستگاه آمبولانس اورژانس تهران خسارت های جدی زدند.

کد مطلب: ۹۶۹۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
۴۵ آمبولانس اورژانس تهران خسارت دید

رییس مرکز اورژانس تهران شامگاه دوشنبه به ایرنا گفت: اغتشاشگران در این ۲ شب گذشته به ۴۵ دستگاه آمبولانس اورژانس تهران در حین ماموریت خسارت زدند و همچنین ۱۵ تکنسین اورژانس نیز در این حوادث دچار مصدومیت شدند.

پیمان صابریان اظهار داشت: خسارت های وارد شده به این آمبولانس ها سطح کیفی خدمات اورژانس را در پایتخت کاهش داده اما تلاش خواهیم کرد با اقدامات لازم هرچه زودتر این ۴۵ آمبولانس را به ناوگان خود اضافه کنیم.

ناوگان آتش نشانی نیز دچار خسارت شد

همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این دو شب گذشته خودروهای آتش نشانی و همچنین آتش نشانان دچار خسارت شدند.

سید جلال ملکی با تاکید بر اینکه امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی با پول مردم و از محل بیت‌المال تهیه شده افزود: آسیب‌زدن به این خودروها در واقع آسیب به مردم است، چرا که برای تعمیر آن مجددا باید از بیت‌المال و پول همین مردم هزینه شود.

به گفته وی، آسیب‌زدن به خودروی آتش نشانی و دیگر دستگاه‌های امدادی که همواره در خدمت مردم بوده و برای حفظ جان آنان، جان خود را به مخاطره می‌اندازند، راه درستی برای اعتراض نیست.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در تامین خودروها و تجهیزات ایستگاه‌ها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: آمادگی عوامل آتش نشانی برای خدمت‌رسانی و امدادرسانی به شهروندان همچنان وجود دارد و بصورت شبانه روزی همچنان در خدمت شهروندان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار