نماینده مردم تهران در مجلس:

کوتاهی از سوی هیات رییسه در توزیع شبنامه علیه روحانی، صورت گرفت

شکایت از رییس جمهور به نفع اوست زیرا حقایق گفته می‌شود

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس درخصوص مطرح شدن "شکایت از رییس جمهور" گفت: اگر این شکایت قوت گیرد به نفع رییس جمهور است زیرا او در این صورت، حقایق را خواهد گفت و این به ضرر آنهاست.

کد مطلب: ۹۶۸۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کوتاهی از سوی هیات رییسه در توزیع شبنامه علیه روحانی، صورت گرفت

به گزارش برنا، «علی مطهری»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در خصوص «نوشتن شبنامه توسط رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس» گفت: این شبنامه روی میز من قرار نگرفت و هنوز آن را نخوانده‌ام، در این بین اشتباهی از هیات رئیسه رخ داده که به نامه بدون امضا، اجازه توزیع داده است. نباید این نامه توزیع می‌شد. وقتی قرار است نامه‌ای در صحن مجلس توزیع شود، حتما باید مشخص باشد که از طرف کیست. در این اتفاق کوتاهی از طرف هیات رئیسه شکل گرفته است.

او در ادامه بیان کرد: این گونه اقدامات ناشی از بیتقوایی و کینه‌توزی است و اگر رییس جمهور حق اعلام حقایق برای مردم را نداشته باشد، دیگر چه خاصیتی دارد؟ رییس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است و هر کجا تخلفی می بیند، باید با مردم در میان بگذارد صرف اینکه او یکسری حقایق را در مورد برخی نهادها و سازمانها بیان می کند، دلیل نمی شود که آن سازمانها اینگونه انتقام بگیرند. احترام رییس جمهور باید محفوظ باشد.

مطهری درخصوص مطرح شدن "شکایت از رئیس جمهور" گفت: اگر این شکایت قوت گیرد به نفع رئیس جمهور است زیرا او در این صورت، حقایق را خواهد گفت و این به ضرر آنهاست.

او درمورد "شکایت 100دانشجو از وی" گفت: در این قضیه دو خبرگزاری دانشجو و فارس شیطنت کردند که موضوع را وارونه و تحریک آمیز جلوه دادند و نوعی ناجوانمردی کردند. از دو خبرگزاری شکایت کردم. در آنجا مزاحی کردم که مسئله مهمی نبود و همه خندیدند. این صحبت من در پاسخ به بی‌ادبی یک دانشجو بود. دو خبرگزاری موضوع را به شکل دیگری جلوه دادند و مقصر اصلی این دو خبرگزاری هستند. منتظر اقدامات قضایی در این خصوص هستم.

نماینده مردم تهران در مورد "سخنرانی رییس جمهور در خصوص فساد" اظهار کرد: اصل حرف رییس جمهور مبنی بر اینکه تخلف سازمانهای متخلف را به مردم اعلام کنند و اینکه درخواست رسیدگی و عدم تبعیض داشتند، درست بود. نباید فقط به برخی سازمانها پرداخته شود. بهتر بود رییس جمهور نام آن سازمانهای متخلف را هم اعلام میکردند تا سایر سازمانها متهم نشوند.

وقتی میگویند این مقدار دلار تکلیفش معلوم نیست و فلان نهاد، مقداری ارز گرفته و تکلیفش معلوم نیست، مردم به همه نهادها بدبین، میشوند. بهتر بود رییس جمهور اسم می آورد ولی سازمانهای نظارتی و قوه قضاییه موظف هستند تکلیف را برای مردم روشن کنند و توضیح دهند که قضیه چه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار