ارتباط شرکت توزیع نیروی برق با دانشگاه آزاد اسلامی گسترش می یابد

یزد(پانا)- مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : ارتباط شرکت توزیع نیروی برق با دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد رصدخانه تکنولوژی نوین در دانشگاه و داشتن ظرفیت های خوب فنی ، همکاری های دوجانبه گسترش خواهد یافت.

کد مطلب: ۹۶۷۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد

مهندس محمد مهدی جوکار در جمع برخی از اساتید صاحب نام دانشگاه آزاد اسلامی مرکز یزد ؛ از دانشگاه به عنوان محل تربیت نیروهای متخص و ماهر یادکرد و گفت : به کمک دانشگاه آزاد اسلامی می توانیم نیازهای تحقیقاتی خود را در جهت مناسب به کار بببندیم و از دانش اساتید برای داوری پروژه و هدفمندسازی اولویت های تحقیقاتی بهره بگیریم.

وی ارتباط بین یک نهاد علمی با حوزه صنعت را بسیار مهم و حرکت این دو چرخ دنده حیاتی برای توسعه و ارتقا صنعت برق را حائز اهمیت خواند و خاطرنشان کرد : اهم اولویت های پژوهشی ما در حال حاضر در بخش فنی شامل اتوماسیون شدن شبکه های توزیع برق ، افزایش قابلیت اطمینان ، ریز شبکه ها و کاهش تلفات برق است.

جوکار اضافه کرد : در زمینه های غیرفنی افزایش بهره وری نیروی انسان و ارتقاء عوامل انگیزشی برای ما بسیار مهم به شمار می رود.

وی با ابراز خرسندی از برقراری پیوند بین صنعت برق و دانشگاه آزاد ، از ایجاد رصدخانه تکنولوژی نوین برای به روز رسانی فعالیت ها استقبال کرد و اظهار داشت : صنعت برق به عنوان یک صنعت حساس و زیربنایی ، علاوه بر به روز رسانی اطلاعات ، نیازمند بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا است.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان یزد افزود : دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل برخورداری از اساتید متخصص، مجرب ، با دانش روز و حضور موفق در بخش های مختلف صنعتی می تواند توزیع نیروی برق را برای رسیدن به اهداف خود همراهی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار