ماجرای ضرب و شتم در بیمارستان رضوانشهر چیست؟

تهران (پانا) - به‌ گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصاویری که این روزها در فضای مجازی منتشر شده مربوط به ۱۴ فرودین امسال است و با متخلفان نیز برخورد شده است.

کد مطلب: ۹۶۵۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای ضرب و شتم در بیمارستان رضوانشهر چیست؟

به‌گزارش ایسنا، طی دو روز گذشته فیلم و تصاویری در مورد بروز یک درگیری و ایراد ضرب و شتم بین پرسنل بیمارستان رضوانشهر با یک بیمار و همراهش منتشر شده است.

در این ویدیو بیمار و همراهان او هنگام مراجعه به بیمارستان با عدم‌حضور پرسنل مواجه می‌شوند و در ادامه درگیری های فیزیکی بین همراهان بیمار و پرسنل بیمارستان اتفاق می افتد.

مازیار محمدی، درخصوص ماجرای ضرب و شتم و درگیری بین پرسنل بیمارستان رضوانشهر با بیمار و همراهان بیمار، اظهار کرد: تصاویری که این روزها در فضای مجازی منتشر شده مربوط به 14 فرودین امسال و با متخلفان برخورد شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه انتشار فیلم و اخبار مربوط به اتفاق بیمارستان رضوانشهر بعد از هفت ماه از زمان وقوع حادثه کمی سؤال برانگیز است، گفت: پرونده درگیری پیش‌آمده در بیمارستان رضوانشهر در حال بررسی و یکسری احکام اولیه توسط دستگاه قضایی صادر شده است.

محمدی با بیان اینکه همراهان بیمار هم برای پزشک، پرستار و نگهبان شکایت کردند، افزود: همچنین پرسنل برای بیمار شکایت کردند. این اتفاق به‌صورت رسمی و حقوقی در حال پیگیری در مراجع ذی‌صلاح قضایی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه این‌گونه اتفاقات به‌هیچ عنوان مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی نیست، ادامه داد: اما بحث اینجا است که چرا و به چه علت هم‌اینک شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار فیلم آن کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار