آموزش رایگان عکاسی با عنوان «طرح امید» در نیشابور

نیشابور (پانا)- انجمن سینمای جوانان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ، دوره رایگان آموزش عکاسی با عنوان «طرح امید» را همزمان با سراسر کشور برگزار می نماید

کد مطلب: ۹۶۵۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش رایگان عکاسی با عنوان «طرح امید» در نیشابور

مسئول انجمن سینمای جوانان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابوراظهارکرد: هدف از اجرای این طرح، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین نوجوانان و خانواده‌هاست که باعث می‌شود تمام علاقه‌مندان، یک دوره عکاسی را به‌صورت رایگان فرابگیرند.

مسعود سلیمانی سپهر گفت: خانواده ها می توانند با ابزارهای ساده‌ای چون دوربین‌های شخصی یا موبایل خود، با تکنیک و اصول صحیح عکاسی کرده و لذت ببرند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش سواد بصری جامعه و شناخت قواعد زیبایی شناسی تصویر، همچنین آشنایی با جهان عکس و خلاقیت‌های آن به‌عنوان یک هنر مؤثر و کاربردی در عصر جدید اهداف دیگر این طرح است که زمان قطعی تشکیل کلاس ها از شنبه 18 آبان 98 خواهد بود .

مسئول انجمن سینمای جوانان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورتصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسیدوره رایگان آموزش عکاسی با عنوان «طرح امید» و حضور در کلاس‌ها به انجمن سینمای جوان واقع مجتمع فرهنگی وهنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابوردر خیابان شهید جعفری ( راه آهن) مراجعه کنند و جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن 42228900تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار