برای اولین بار جشن سپاس در نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا)- جشن سپاس به منظور تجلیل از فعالان طرح و برنامه های متوسطه دوم نظری و مدیران صاحب اختیار مقطع در محل سالن اجتماعات دانشگاه نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برای اولین بار جشن سپاس در نیشابور برگزار شد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این جلسه با تقدیر از حضور گسترده مسئولان شهرستان در این همایش، گفت: در سال گذشته استقرار پایه دوازدهم از اهداف اصلی ما به شمار می رفت که با حمایت شما عزیزان به نحو مطلوب به این مهم دست پیدا کردیم و موفق شدیم به رشد بیش از 15 درصد قبولی در امتحانات خردادماه در سطح استان دست پیدا کنیم.

رضا صابری تولایی افزود: شعار امید آفرینی، مشارکت پذیری و مهارت آموزی به عنوان شعار اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و ارتقای مدیریت آموزشگاهی و تمرکز بر ارزشیابی مستمر نیز به عنوان شعار محوری معاونت آموزش متوسطه در سال جاری مورد تاکید است.

وی کسب رتبه دوم استان در 17 شاخص تبیین شده توسط آموزش متوسطه دوره دوم نیشابور را نتیجه خرد جمعی و فعالیت گروهی معرفی کرد و این اتفاق را بسیار مهم و اثرگذار معرفی کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با اظهار خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: جشن سپاس برای گروهی از همکاران که در طرح ها و برنامه های معاونت آموزش متوسطه دوره دوم نظری فعال بوده اند، حضور چشمگیر در تبیین و توسعه برنامه تعالی، فعالان طرح دیدبان، فعالان طرح توانمند سازی مدیران،

فعالان طرح جشنواره طراحی سوالات امتحانات نهایی،

فعالان طرح خیرین آموزشی، کلاس های جبرانی، کلاس های تقویتی کنکور، فعالان طرح سازماندهی نیروی انسانی، فعالان طرح کلینیک آموزشی،

هدایت تحصیلی و تعیین رشته، مدیران دبیرستان های فعال در تدوین برنامه عملیاتی استان، فعال در برنامه تعالی راهیابی به مرحله استان و کشور، رشد در میانگین نمرات کنکور، توسعه سالن های مطالعه، فعال در مسابقات، جشنواره ها به ویژه جشنواره خوارزمی و ... پیش بینی شده است.

ابراهیم امین نژاد افزود: در این مراسم از دبیران عزیزی که سنگ زیرین آسیاب و مشعل دار هدایت دانش آموزان بودند نیز پس از ارزیابی در هشت شاخص نظم مدیریت کلاسی، طرح درس و ارتباط سازنده با دانش آموزان و سایر همکاران، شرکت در جلسات شورای معلمان و جلسات فوق برنامه، با تایید مدیران مدارس تجلیل به عمل آمد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 800 همکار فرهنگی در 336 کلاس متوسطه نظری دوره دوم مشغول به فعالیت هستند که با توجه به محدودیت های موجود و قدردانی از همه همکاران این حوزه به ناچار از 280 همکار برگزیده تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار