امام جمعه خاورشهر :انتظار فرج انتظار به قدرت رسیدن اسلام درجهان است

شهرری(پانا)- امام جمعه خاورشهر گفت : پس از شهادت آخرین امام فرصت خدمت برای تحقق ظهور ایجاد شده که بسیار گرانبها بوده و امروز انقلاب اسلامی نیز زمینه ساز ظهور است.

کد مطلب: ۹۶۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه  خاورشهر :انتظار فرج انتظار به قدرت رسیدن اسلام درجهان است

حجت الاسلام یاسینی امام جمعه خاورشهردر خطبه های نماز جمعه و در سخنانی با عنایت به پیش رو بودن شهادت امام حسن عسکری(ع) حدیث بیان کرد : در زمان غیبت مجتهدی شایستگی رهبری جامعه را دارد که خویشتن دار بوده و نفسش را کنترل کند، نگهبان دین باشد، مخالف هوای نفسش بوده و از فرمان الهی اطاعت کند در این صورت مردم می توانند از او اطاعت کنند.

او در ادامه به برخی ویژگیهای امام حسن عسگری(ع) پرداخته و گفت :کوتاه ترین دوران امامت مطعلق به امام یازدهم بوده و جوان ترین امام پس از جوادالائمه(ع) امام حسن عسکری(ع) میباشد و ایشان درجوانی شهیدشد،از هیچ قدرتی نهراسید، دربرابر خداوند متعال خضوع و خشوع داشت و بسیار مظلوم بود.

حجت الاسلام یاسینی در خطبه دوم علاوه بر بیان مناسبتها به تبیین مسائل روز پرداخت وبا عنایت به پیش رو داشتن سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اذعان داشت: سفارتخانه‌های آمریکا درسراسرجهان لانه جاسوسی است واین موضوع چندین سال پیش باتوجه به رهنمودهای امام خمینی(ره) توسط جوانان مومن و انقلابی کشف شده و برای همیشه در ایران ریشه کن شد.

امام جمعه خاورشهر با اشاره به مکر آمریکا در طول تاریخ و با توجه به بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اظهار داشت:آنکه به معنی واقعی دشمنی دارد آمریکاست و این درک ناشی از تجربه و دیدن در میدان بوده و بدانیم مشکل آمریکا تنها رهبری و ولایت نیست بلکه مشکل اصلی آنان ملت مقتدر و مقاوم ایران است.

او با توجه به سرانجام نامعلوم و فلاکت بار ابوبکر البغدادی گفت : ابوبکر البغدادی ، صدام و سایر مزدوران دست نشانده آمریکا بوده و اعتماد به آمریکا سرانجامی جز فلاکت و نابودی ندارد.

/خبرنگار : زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار