اعلام آمادگی دانشگاه شهیدرجایی برای همکاری با بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش

عظمتی: دانشگاه شهید رجایی ظرفیتی برای همه وزارت آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - فاطمه مهاجرانی، رییس مرکز استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان با حمیدرضا عظمتی، رییس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی دیدار و درباره همکاری‌های مشترک گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۹۶۴۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی دانشگاه شهیدرجایی برای همکاری با بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید رجایی، در این دیدار مهاجرانی با ابراز خرسندی از تعاملات دو جانبه و اجرای موفق پرو‍ژه‌های مشترک اتمام یافته و در حال اجرا، از تلاش‌های مدیران و همکاران دانشگاه شهید رجایی قدردانی کرد.

او همچنین با توجه به برنامه‌های مرکز استعدادهای درخشان با موضوع ایجاد ابعاد مهارتی در مدارس سمپاد، نسبت به همکاری با دانشگاه شهید رجایی در این زمینه ابراز علاقه کرد.

در ادامه این دیدار عظمتی نیز با تشکر از اعتماد مرکز استعدادهای درخشان به این دانشگاه برای تقویت همه جانبه تعاملات دو طرف اعلام آمادگی کرد. رییس دانشگاه شهید رجایی با اشاره به برقراری ارتباطات فراوان و پذیرش مسئولیت‌های بیشتر دانشگاه در سال‌های اخیر بین دانشگاه شهید رجایی و سایر معاونت‌ها و بخش‌های وزارت آموزش و پرورش، گفت: دانشگاه شهید رجایی ظرفیتی برای همه وزارت آموزش و پرورش است و به استناد فعالیت‌های انجام شده هر امری که به این مجموعه تفویض شده همواره به نحو احسن به سرانجام رسیده است. لذا با توجه به ظرفیت بالای این دانشگاه مخصوصا در امور علمی و پژوهشی دانشگاه آمادگی کامل جهت توسعه این روابط را دارد.

دانشگاه شهید رجایی امسال علاوه بر اجرای جشنواره خوارزمی (بخش دانش‌آموزی)،‌ و دوره‌های آماده‌سازی المپیادهای دانش‌آموزی در تابستان، وظیفه مشارکت در برگزاری آزمون سمپاد و المیادهای دانش‌آموزی (تصحیح اوراق) را نیز به عهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار