جاده‌های هراز و فیروزکوه لغزنده هستند

تهران (پانا )- فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: با توجه به بارندگی‌های چند روز گذشته و بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه خواهیم بود و در حال حاضر سطح مسیرهای یادشده لغزنده است.

کد مطلب: ۹۶۴۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جاده‌های هراز و فیروزکوه لغزنده هستند

سرهنگ سیاوش محبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می‌شود در چنین شرایطی رانندگی با سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب و رانندگی با صبر و حوصله در طی مسیر را در دستور کار خود قرار بدهند.

وی در ادامه تاکید کرد: کسانی که قصد سفر از محورهای کوهستانی دارند تجهیزات زمستانی و ایمنی بویژه زنجیر چرخ، پوشاک گرم و موادغذایی به اندازه کافی به همراه داشته باشند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران عنوان کرد: رانندگان قبل از سفر از حتما از سالم بودن سیستم های فنی وسیله نقلیه خود از جمله بخاری برف پاک‌کن، مخزن آب پاش و سیستم روشنایی اطمینان حاصل کنند تا در طول مسیر با مشکل مواجه نشوند.

محبی با اشاره به تعطیلات پیش رو و حجم بالای مسافران در مسیر منتهی به استان‌های شمالی اظهار داشت: جاده هراز فردا هفتم آبان از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ از رودهن به سمت آمل به منظور تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه می‌شود.

وی با بیان اینکه یک‌طرفه شدن محور هراز افزایش تردد رانندگان در جاده فیروزکوه را به دنبال دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به زیاد بودن تعداد روزهای تعطیل و تردد بالای رانندگان پیش بینی می‌شود در محورهای هراز و فیروز کوه شاهد پس زدگی ترافیک در ساعات پایانی روز باشیم.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به لغزنده بودن جاده های کوهستانی، ضمن مدیریت زمان سفر خود و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به دستورات ماموران پلیس راهور توجه ویژه داشته باشند.

شهرستان پردیس با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار