ویژه نمایش ها و برنامه های سوگواری امام رضا «ع»

تهران (پانا) - رادیو نمایش به مناسبت ایام سوگواری امام رضا «ع» ویژه برنامه های زنده و نمایش های رادیویی را به روی آنتن می برد .

کد مطلب: ۹۶۴۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ویژه نمایش ها و برنامه های سوگواری امام رضا «ع»

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، «به همین سادگی » عنوان نمایش جدیدی است که مجید حیدری آن را نوشته ودر خلاصه داستان آن آمده است : حاج احمد موسوی که از بازاریان صاحب نام مشهد است یکی از دوستان مومن و با تقوی خود به نام حاج محمد الیاسی را از دست می دهد. این دو عمر خود را وقف خدمت به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) کرده اند و همیشه سعی کرده اند به زوار و عاشقان امام خدمت رسانی کنند ، حاج احمد مدتی بعد از مرگ دوستش او را در خواب می بیند و از جایگاه و مقام او در دنیای دیگر می پرسد و اینکه آیا کارهای نیک او باعث شده تا مورد توجه بزرگان دین از جمله امام رضا (ع) قرار گیرد یا نه ، حاج محمد اگر چه از شرایط خودش راضی است اما نام مردی را به زبان می آورد که در نزد امام از جایگاه بالاتری برخوردار است و..

در این نمایش رادیویی احمد گنجی، حمید یزدانی، محمد آقامحمدی،بهرام سروری نژاد، عبدالعلی کمالی، علی اصغردریایی و معصومه عزیز محمدی به ایفای نقش می پردازند و اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

«به همین سادگی » به کارگردانی مهرداد مهماندوست ، صدابرداری مجید آینه و افکتوری نرگس موسی پور ،سه شنبه ساعت 10:30 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

همچنین برنامه رادیویی « جعبه موسیقی » به تهیه کنندگی : انسیه سمیع پور و با اجرای مریم نشیبا به تحلیل و بررسی موسیقی فیلم ولایت عشق می پردازد که امشب دوشنبه ششم آبان ماه ، ساعت 23:30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

بر اساس این خبر، به مناسبت همین ایام، برنامه های زنده رادیویی «تکیه» به تهیه کنندگی حسین معصومی ساعت 9 صبح و«روایت قریب » به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان به همین مناسبت ساعت 18:00 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار