جلسه آسیب شناسی لباس فرم مدارس برگزار شد

اصفهان (پانا) - جلسه آسیب شناسی لباس فرم مدارس با حضور معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش اصفهان، مدیر سازمان دانش آموزی استان، نمایندگان تعزیرات،صنعت،معدن و تجارت، اتحادیه پوشاک و خیاطان،امر به معروف و نهی از منکر، اصناف برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه آسیب شناسی لباس فرم مدارس برگزار شد

مهدی اسماعیلی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) به موضوع آسیب شناسی لباس فرم مدارس پرداخت.

اسماعیلی با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: باید آسیب شناسی بصورت دقیق انجام گیرد تا در سال بعد با بیشترین رضایت اولیا در خصوص لباس فرم مدارس مواجه شویم.

وی افزود: ما از کارشناسانی که مشخص شده تا این ارزیابی را انجام دهند خواهشمندیم تا این ارزیابی را بصورت دقیق انجام دهند و نتیجه کامل بررسی را به ما اعلام کنند تا بتوانیم با تشکیل کارگروه های دیگر این میزان نارضایتی ها را کاهش دهیم. باید تنوع لباس های فرم، قیمت پارچه و لباس، نوع قرارداد و نقش دستگاه های مختلف در لباس فرم مدارس باید بررسی شود.

اسماعیلی تاکید کرد: اگر حتی کمترین میزان نارضایتی را نیز داشته باشیم باید مشکل را بشناسیم و سریع بر حل آن مشکل براییم تا رضایت اولیای دانش آموزان حاصل شود.

عباس زهیری، مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز با اشاره به هدف اصلی سازمان یعنی رضایتمندی اولیا دانش آموزان در خصوص لباس فرم مدارس گفت: ما همه تلاش خود را برای کنترل موضوع قیمت و کیفیت پارچه لباس فرم مدارس انجام می دهیم و تمام هدف ما رضایتمندی اولیا می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار