نشست محرومیت زدایی شهرستان دلگان برگزار شد

زاهدان ( پانا) - با حضور محبی سرپرست‌معاونت‌هماهنگی‌امور اقتصادی‌استانداری، فرماندار و مسئولین این شهرستان و دستگاه های ذیربط نشست هماهنگی و پیگیری سند محرومیت زدایی شهرستان دلگان در استانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست  محرومیت زدایی شهرستان دلگان برگزار شد

مجید محبی سرپرست‌معاونت‌هماهنگی‌اموراقتصادی‌استانداری در این نشست اظهار کرد: طرح محرومیت‌زدایی ۳۱ شهرستان در کشور مورد تاکید مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و دولت است و دستگاه‌ها باید با انگیزه و اراده کامل اهداف این طرح را به پیش ببرند.

محبی افزود:اجرای زیرساخت‌هایی در حوزه راه از جمله تکمیل راه هودیان به مسجد ابوالفضل که موجب اتصال به استان کرمان می گردد، تامین آب شرب روستایی، ایجاد فضاهای آموزشی از جمله: احداث بزرگترین مجتمع شبانه روزی، احداث کارگاه‌های تولیدی، آبزی پروری و ایجاد گلخانه خانگی، تجاری‌سازی محصولات تولیدی این استان از جمله چای ترش و کنجد از برنامه های در حال اجرا است .

او ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی با تمام توان با بهره گیری از این فرصت برای پیشبرد اهداف و تحقق طرح توسعه این شهرستان تلاش نمایند تا بتوانند شاخص های توسعه این شهرستان را ارتقا دهند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری اظهار امیدواری کرد: نتیجه اجرای این طرح منجر شود که شاخص‌های این شهرستان در بخش های مختلف اجتماعی و فرهنگی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته باشد و بتوانداز این مدل برای بقیه شهرستان هایی که نیازمند این توجه خاص هستند استفاده گردد.

او گفت: برای این پیشبرد این طرح موضوع تسهیل گر ها را پیگیری شده تا بتوانیم در اجرای طرح تسریع نماییم.

محبی ابراز کرد: عملکرد تک‌تک دستگاه‌ها در شهرستان دلگان در پایان سال مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و این موضوع مبنای ارزشیابی مدیران دستگاه ها خواهد بود.

همچنین در این نشست، شجاعی فرماندار شهرستان دلگان اظهار کرد: طرح توسعه ۳۱ شهرستان کشور از جمله شهرستان دلگان بنا به توصیه مقام معظم رهبری اجرایی شده و بسیار مهم است .

شجاعی افزود :وزیر کشور مکرراً جلساتی رابرای پیگیری روند طرح توسعه ۳۱ شهرستان برگزار می‌کند و از طریق استانداران وضعیت پیشبرد این طرح را ارزیابی می نماید که این نشان دهنده اهمیت موضوع می باشد.

او ادامه داد: شاخص های شهرستان دلگان با روند مطلوبی در حال رشد است که آینده خوبی را برای این شهرستان رقم خواهد زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار