مریم سلطانی مدیر دانش آموزی استان گلستان :

افتتاحیه تشکیلات سازمان دانش آموزی استان گلستان برگزار شد

گرگان(پانا) -افتتاحیه تشکیلات سازمان دانش آموزی استان گلستان به میزبانی شهرستان مراوه تپه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۱۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه تشکیلات سازمان دانش آموزی استان گلستان برگزار شد

با حضور سید خلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان، مریم سلطانی مدیر دانش آموزی استان گلستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، مراسم افتتاحیه تشکیلات سازمان دانش آموزی استان گلستان در یکی از مدارس دوره دوم متوسطه این شهرستان برگزار گردید.

سلطانی رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان ضمن تشکر از میزبانی بسیار خوب مراوه تپه بیان داشت: هدف فعالیت های گروه پیشتازان سازمان دانش آموزی توانمندسازی اعضا برای بهتر و باهم زیستن همراه با تقویت فعالیت های جمعی و گروهی است.

وی تصریح نمود: ما طبق سند تحول بنیادین باید دانش آموزی با مسئولیت، قانون مند، مشارکت جو، دین مدار و مهربان برای زندگی بهتر آموزش داده و تربیت نماییم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان نیز در این مراسم گفت: تربیت صحیح توام با نشاط و شادابی در مدرسه باید براساس سند تحول بنیادین انجام شود تا جامعه ای سرشار از نشاط و تربیت اسلامی نمایان شود.

وی اظهار نمود: آموزش و پرورش به دنبال پرورش چندساحتی دانش آموزان می باشد تا در تمام جهات پرورشی، اجتماعی و ... به رشد و بالندگی برسند.

حاجیلی دوجی مدیر آموزش و پرورش مراوه تپه ضمن گرامیداشت روز ملی عشایری گفت: عشایر و دختران و پسران آنان مزین به صداقت، پاکی، سخت کوشی و موفقیت هستند در اجتماع نیز دارای جایگاه رفیع و با منزلت می باشند.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آثار مهارت های دانش آموزان پیشتاز برپا شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار