پیام مدیر کل آموزش و پرورش فارس به مناسبت آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان

شیراز(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش فارس به مناسبت آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان پیام داد در متن پیام علی عسکر نجفی آمده است؛

کد مطلب: ۹۶۱۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش فارس به مناسبت آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان

"باسمه‌تعالی

خانه و مدرسه دو بال شکوهمند پرواز هستند در آسمان تعلیم و تربیت و انجمن اولیا و مربیان مظهر همدلی،تعامل و همکاری در امر خطیر آموزش‌وپرورش نونهالان میهن اسلامی.

بی‌شک یکی از وظایف بسیار مهم انجمن اولیا و مربیان، اتصال دو کانون اصلی تعلیم و تربیت(خانه و مدرسه) به‌منظور تعریف مشترک از پرورش فرزندان،مشارکت و همکاری دوجانبه در امر تعلیم و تربیت است.

ایجاد عدالت آموزشی ،تحول در نظام تعلیم و تربیت،افزایش کیفیت در بروندادهای آموزشی و پرورشی دانش آموزان و تقویت امر مدرسه محوری ،بدون مشارکت و همراهی اولیا و بهره‌مندی از تخصص و مهارت‌های آنها امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین از مدیران محترم مدارس انتظار می‌رود بیش از هر چیز از ظرفیت فکری و مشورتی والدین در امر برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های مختلف مدرسه استفاده کنند.

امیدوارم در سایه همدلی و همراهی و همکاری فرهنگیان عزیز و والدین محترم، بستری مناسب برای نیل به اهداف متعالی تعلیم و تربیت فراهم آید و هفته پیوند اولیا و مربیان مقدمه‌ای باشد برای پیمودن این راه مقدس.

علی عسکر نجفی

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان فارس"

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار