مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل :

تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت دانش‌آموز مؤمن و انقلابی

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دنبال تربیت دانش‌آموز مؤمن و انقلابی است.

کد مطلب: ۹۶۱۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت دانش‌آموز مؤمن و انقلابی

احمد ناصری در همایش مدیران و معاونان پرورشی مجری طرح تربیتی شهید بهنام محمدی با اشاره به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد:‌ از مهمترین اهداف این سند تربیت دانش‌آموزان مؤمن و انقلابی بوده که در همین راستا طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در مدارس استان اجرا می‌شود.

او از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش را تربیت نسل آینده‌ساز کشور براساس ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: این مهم با جدیت در استان اردبیل پیگیری می‌شود که تلاش و جدیت بر این است تا با برنامه‌ریزی‌های لازم به این مهم دست یابیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از اجرای طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در 55 مدرسه استان در راستای اتصال سه رکن تربیتی مدرسه، مسجد و خانه خبر داد و افزود:‌ در برگزاری این طرح اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان بسیج دانش‌آموزی همکاری و مشارکت می‌کنند که اجرای مناسب و موثر این طرح در اولویت است.

ناصری اجرای برنامه‌های تربیتی در کنار ارائه آموزش‌ها لازم به دانش‌آموزان را از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش استان برشمرد و بیان کرد: برای تحقق این مهم در طول سال تحصیلی برنامه‌های تربیتی مختلفی در مدارس استان اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان نیزبا تاکید بر همکاری و مشارکت هر چه بیشتر مدیران با یاور مربیان منتخب در مدارس مجری این طرح در استان بیان کرد: تعامل و همکاری هر چه بیشتر در این زمینه می‌تواند زمینه برای تحقق اهداف اجرای آن را فراهم آورد که انتظار داریم این مهم مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ پاسدار شکر عبدی همچنین حضور روحانی در مدارس را برای اقامه نماز جماعت ضروری دانست و تصریح کرد: باید با رایزنی‌های لازم زمینه برای تامین روحانی برای مدارس در راستای اقامه نماز فراهم شود تا این امر زمینه‌ساز حضور هر چه بیشتر دانش‌آموزان برای اقامه نماز شود.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان هم در این همایش با قدردانی از همکاری و مشارکت مدیران و معاونان پرورشی مدارس مجری این طرح اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی با سرعت و قوت این طرح در مدارس ادامه خواهد داشت.

ایرج نقی پور افزود: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در حوزه تربیت جوان مؤمن انقلابی پای کار بوده و اجرای این طرح نوعی کادرسازی برای انقلاب اسلامی است.

او گفت: با توجه به تمرکز دشمنان در تهاجم فرهنگی بر روی جوانان و خانواده‌ها و لزوم اتصال سه رکن تربیتی مسجد، مدرسه و خانواده اجرای این طرح تربیتی از اهمیت خاصی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار