فرماندار جم؛

تا پایان سال 99 تمام پروژه های آموزش و پرورش شهرستان به بهره برداری می رسد

جم،بوشهر(پانا)_فرماندار جم در نشست شورای آموزش و پرورش از به بهره برداری رسیدن تمامی پروژه های آموزش و پرورش شهرستان در سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۰۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تا پایان سال 99 تمام پروژه های آموزش و پرورش شهرستان به بهره برداری می رسد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، محمد حسینی در هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش جم، اظهار داشت: در راستای پروژه مهر و بازگشایی مدارس همکاری مطلوبی از سوی شوراها، شهرداری ها، دهیاریها، نهادها و شرکت های مستقر در منطقه با مجموعه آموزش و پرورش صورت گرفت.

وی افزود: تعامل خوب شورای راهبردی پتروشیمی ها و شرکت پالایش گاز فجر جم با مجموعه آموزش و پرورش قابل تقدیر بوده و امیدواریم این تعامل در در راستای مسئولیت های اجتماعی تداوم یابد.

رییس شورای آموزش و پرورش جم از بهره برداری پروژهای آموزشی شهرستان در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: با تلاش های نماینده مجلس و همکاری و مساعدت شورای راهبردی پتروشیمی ها و از محل اعتبارات شرکت نفت و نگاه ویژه اداره کل نوسازی استان بوشهر، تا پایان سال 99 تمامی پروژه های آموزش و پرورش شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار جم با بیان اینکه پروژه های آموزشی در حال احداث شهرستان در مجموع 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: با بهره برداری از این پروژه ها، مشکلات آموزش و پرورش شهرستان در راستای کمبود فضای فیزیکی مرتفع می گردد.

وی همچنین از افتتاح دو پروژه آموزشی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: مراحل احداث ساختمان دبستان ابن سینا روستای بیدو به پایان رسیده و بزودی شاهد افتتاح این مدرسه خواهیم بود و مدرسه محله قلعه باغ نیز در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار