عنصر اصلی پیشرفت آموزش و پرورش معلمان هستند

بوشهر(پانا)_ معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت : آموزش و پرورش به عنوان پیشران توسعه و معلم به عنوان عنصر اصلی آن باید به خوبی حمایت شوند.

کد مطلب: ۹۶۰۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
عنصر اصلی پیشرفت آموزش و پرورش معلمان هستند

مهرزاد حمیدی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر استان امید ایران و استان دانشمندان و ادبا، شعرا و انقلابیون بزرگ در تاریخ و استان پیشگام در تعلیم و تربیت نوین بوده است.

حمیدی گفت : آموزش و پرورش به عنوان پیشران توسعه و معلم به عنوان عنصر اصلی آن باید به خوبی حمایت شوند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دیوار هیچ سازمانی از دیوار آموزش و پرورش بالاتر نیست ادامه داد: اگر سازمان‌ها آموزش و پرورش را دیدند و حمایت کردند، آن موقع به توسعه و پیشرفت می‌رسیم.

وی حمایت همه سازمان‌ها از آموزش و پرورش که باید توسط نمایندگان مجلس و دولت پیگیری شود را خواهان شد و افزود: با توسعه و تقویت آموزش و پرورش در همه صحنه‌ها شاهد جهش در همه عرصه‌ها خواهیم بود.

حمیدی بیان کرد: مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران امانت است و از شخصی به شخص دیگر می‌رسد و اکنون هم همین‌گونه است، مسئولیت آموزش و پرورش از شخصی به شخص دیگری منتقل شده است.

وی با تقدیر از تلاش‌های ناصر کرمی مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر، افزود: وی مدیرکلی نجیب و صبور بودند و در دوران سختی توانستند طی چهار سال با تمام محدودیت‌ها شاخص‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی را ارتقا دهند و ارتباطات را توسعه دهند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش در تنگنای بودجه و نیروی انسانی قرار دارد، تصریح کرد: سخت‌ترین زمان در آموزش و پرورش پیش از آغاز سال تحصیلی است که پروژه مهر و بازگشایی مدارس سختی بالایی دارد که توسط سرپرست آموزش و پرورش استان بوشهر به خوبی مدیریت شد.

در این آئین علیمراد کرمی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی و از خدمات ناصر کرمی مدیرکل سابق و غلامحسین حسینی سرپرست این اداره‌کل تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار