انتخاب نماینده تام الاختیارفرماندار اسلامشهردرامور قرآنی

اسلامشهر(پانا) - با حکم فرماندار اسلامشهر، قاری بین المللی کشوری شهرستان به عنوان نماینده تام ‌الاختیار فرماندار اسلامشهر در امور قرآنی منصوب شد.

کد مطلب: ۹۵۹۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب نماینده تام الاختیارفرماندار اسلامشهردرامور قرآنی

حمید رحیمی قاری قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت:با توجه به اینکه اسلامشهر بعنوان شهرحافظان قرآن شناخته میشود، در مرحله اول با عنایت نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان حجت الاسلام نوروزی مسئولیت دبیری شورای فرهنگ قرآنی به من سپرده شد.

او در ادامه افزود: در راستای هجمه همه جانبه دشمنان در فضای مجازی و علی الخصوص تیر راس قرار دادن جوانان ودر جهت ترویج فرهنگ قرآنی با همکاری مسئولین شهرستان کرسی‌های تلاوت قرآن کریم را هر هفته روزهای یکشنبه درمسجد امام حسین (ع) شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان معزز اسلامشهر راه اندازی کرذیم که شانزدهمین محفل انس با قرآن نیز برگزار شد.

او خاطر نشان کرد: در برنامه دیگر فرماندار اسلامشهر، مسعود مرسلپور که خود از حامیان فعالیتهای قرآنی در شهرستان هستند،در حکمی بنده را به عنوان نماینده تام الاختیار در امور قرآنی انتخاب کردند که مسئولیت مارامضاعف نمود و امید است با توکل برخداوند متعال و پیروی از سیره اهل بیت (ع) با همکاری همه مسئولین در راه ترویج فرهنگ قرآنی در اسلامشهرموفق باشیم.

حمیدرحیمی مدرس و قاری قرآن ممتاز کشوری و مدیر دارالقرآنهای دادگستریهای غرب استان تهران دارای بیست و پنج سال سابقه مستمر تدریس قرآن برای کودکان و نوجوانان درآستانه‌های مقدس امامزاده عقیل و امامزاده عیسی (علیهمم السلام) را در کارنامه فعالیتهای قرآنی خود دارا میباشد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار