رای مردم یک امانت است و ما باید از این امانت بخوبی صیانت کنیم

ابرکوه (پانا) - مدیر کل دفتر سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان در اولین جلسه ستاد انتخابات استان در بخشداری بهمن گفت : آنچه که مهم است و مورد تاکید استاندار و ستاد انتخابات کشور و اعضاء ستاد استان می باشد ، سلامت انتخابات است .

کد مطلب: ۹۵۸۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
رای مردم یک امانت است و ما باید از این امانت بخوبی صیانت کنیم

مدیر کل دفتر سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان در ابرکوه گفت : آنچه که مهم است و مورد تاکید استاندار و ستاد انتخابات کشور و اعضاء ستاد استان می باشد ، سلامت انتخابات است .

سیدمهدی طلایی مقدم افزود : رای مردم یک امانت است و ما باید با هر دیدگاه و هر تفکری که داریم این امانت داری را به نحو احسنت و با هر نتیجه ای به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد: حساسیت های کشور در موضوعات مختلف در سالهای اخیر بیشتر شده و در انتخابات هم به همین منوال است و ده برابر بیشتر از دوره های قبل است پس سعی شود این انتخابات با دقت فراوان و بیشتر برگزار شود .

طلایی مقدم اضافه کرد : مسائل و مشکلاتی که مرتبط با انتخابات می باشد را با همفکری و اولویت بندی برطرف نموده و پیش بینی های لازم دیده شود .

بخشدار بهمن هم ضمن معرفی اجمالی بخش بهمن گفت : در بخش بهمن 17 صندوق پیش بینی شده که از این تعداد ١۴ صندوق ثابت و ٣ صندوق سیار می باشد .

محمدعلی اکرمی افزود : این حوزه با کمبود امکانات و نیازهایی از قبیل تامین خودرو ، تعویض باتری دستگاه UPS ، مشکل آنتن دهی همراه اول در برخی نقاط روستاها و دیگر تجهیزات انتخاباتی روبرو ست که لازم است پیگیری و برطرف شود .

در ادامه مشاور حقوقی ستاد انتخابات نیز گفت : کمیته حقوقی انتخابات با 5 نفر اعضاء با شرح وظایف مشخص شکل گرفته است .

رحیمی افزود : مواردی که جهت برگزاری بهتر انتخابات لازم است ، تسلط کامل با شرایط انتخابات برای کلیه برگزارکنندگان انتخابات ، رعایت تمامی قوانین و مستند سازی انتخابات از اول تا آخر می باشد .

مدیرکل امنیتی با اشاره به اهمیت برقراری امنیت انتخابات گفت : یکی از برنامه های دشمن ضربه زدن به انتخابات است و باید به طور ویژه به این نکته توجه شود و با تشکیل ستاد امنیت مسائل بررسی شود و با مدیریت از اختلافات احتمالی جلوگیری شود .

مصطفی سالاری افزود : در سطح بخش موارد و تجربه های گذشته استفاده و ایرادات و اشکالات مطرح شود و ضمن تنظیم طرح امنیت ، سعی کنید از بیشترین توان بخش استفاده شود .

مدیر کل ثبت احوال استان هم از احراز هویت الکترونیکی رای دهندگان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم جهت اطلاع رسانی در این زمینه انجام شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار