موزه صنایع دستی اردبیل در اختیار هنرمندان و صنعتگران قرار می‌گیرد

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: موزه صنایع دستی اردبیل در اختیار هنرمندان و صنعتگران استان قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۹۵۶۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
موزه صنایع دستی اردبیل در اختیار هنرمندان و صنعتگران قرار می‌گیرد

نادر فلاحی در جلسه هم اندیشی با گروهی از هنرمندان صنایع دستی گفت: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از رونق تولید و کالای ملی و به منظور حمایت و عرضه تولیدات، موزه صنایع دستی اردبیل در اختیار هنرمندان و صنعتگران استان قرار می‌گیرد.

او با اعلام این خبر تصریح کرد: پیش از این هنرمندان صنایع دستی در حمام شیخ (موزه صنایع دستی) مستقر بوده و ورک شاپ‌هایی نیز برگزار می‌کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: در نظر داریم در سال رونق تولید با هدف حمایت از تولیدات، این موزه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد تا با استقرار در محل موزه، نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ورک شاپ‌های تولید صنایع دستی و نمایش و فروش آثار اقدام کنند.

فلاحی ادامه داد: علاوه بر این مرکز آموزشی صنایع دستی اردبیل واقع در سید آباد نیز به هنرمندان واگذار می‌شود تا نسبت به برگزاری ورک شاپ و کارگاه‌های آموزشی اقدام شود.

به گفته او هنرمندان می‌توانند با همکاری اداره کل نسبت به تدارک و برگزاری دورهمی‌های هنری و دوره‌های آموزشی صنایع دستی اقدام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تاکید به اینکه در کنار این دو برنامه، احدث نمایشگاه صنایع دستی نیز دنبال می‌شود، اضافه کرد: همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی در شهر‌ها و روستا‌ها با هدف کیفیت بخشی به تولیدات در حال اجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار