مدیرهسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی:

آموزش و پرورش نیازمند همگرایی تمامی دستگاه هاست

فاروج(پانا)- علی عاقل مدیرهسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در آیین گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت :دفاع مقدس یادآور روزهایی است که تعداد زیادی از هم سن و سالان شما افتخارات بسیار زیادی را به عنوان ایثارگر، جانباز و آزاده برای ما آفریدند و ما امروز مدیون همه آن عزیزان هستیم.

کد مطلب: ۹۵۶۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش نیازمند همگرایی تمامی دستگاه هاست

وی افزود: با استفاده بهینه از تمامی امکانات و شکوفایی انسان متعهد می توان در خدمت مردم بود و انجام وظیفه نمود و آموزش و پرورش تنها یک نهادی نیست که بتواند تمامی این مسئولیت ها را بر عهده بگیرد بلکه این امر نیازمند همگرایی تمامی دستگاه ها را می طلبد.

مسعود صادق فرماندار فاروج نیز در این آیین گفت:فضای خوبی برای همه شما عزیزان مهیا شده است و ان شاء الله بتوانیم با توجه به ظرفیت های بالایی که این شهرستان دارد شاهد شکوفایی روزافزون در تمامی حوزه ها باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز با تبریک آغاز ماه مهر، گرامی داشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: آغاز بهار تعلیم و تربیت نوید این را می دهد که سال با نشاطی را شروع کنیم.

مجید معتمدی افزود: آموزش و پرورش جزیی از مراحل زندگی ما محسوب می شود و باید در جهت کسب موفقیت های آموزشی و پرورشی تلاش نماییم.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به تقارن بازگشایی مدارس با ماه محرم الحرام حسینی(ع)، از امام شهیدان حضرت امام حسین(ع) الگو گرفته و با کمک از مشاورین و کادر اجرایی مدرسه نیز برنامه ریزی نموده تا در کسب علم و دانش موفق باشید.

موسی الرضا جعفری مدیر دبیرستان نمونه دولتی شهید محمود نیک پی نیز با بیان خیرمقدم به مسئولین، میهمانان، دبیران و دانش آموزان آموزشگاه گفت:امیدواریم که ان شاء الله امسال با انگیزه و پرتوان، سال موفقیت آمیز و خوبی را پیش رو داشته باشید و آرزوی ما دیدن همه شما عزیزان در مدارج بالا و عالی تر است.

قرائت قرآن، صلوات خاصه امام رضا(ع) و وصیت نامه دانش آموز شهید محمود نیک پی توسط سید مسعود چاوشی نماینده دانش آموزان استان خراسان شمالی در مجلس دانش آموزی کشور، اهدای کارت هدیه به منتخبین درسی سال گذشته دانش آموزان جواد مهرابی، حسین سعیدی، مبین گلچین، علیرضا محمدزاده، محمد روشنایی، حسن خورسندی، حامد محبوبی، عارف مکرمی، سعید رنجبر، حسن حیدری و علی جعفری و همچنین نواختن زنگ مهر و مقاومت توسط مسئولین حاضر از دیگر برنامه های این آیین بود.

خبرنگارحسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار