در مجمع عمومی سازمان ملل متحد

ترامپ: تحریم‌ها تا تغییر رفتار ایران تشدید خواهد شد

تهران (پانا) - رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ادعاهای بی اساس خود علیه ایران را تکرار و مدعی شد که تحریم ‌ها ضد ایران تا زمانی که تهران در رفتار خود تغییر ایجاد نکند ادامه خواهد داشت و شدیدتر خواهد شد.

کد مطلب: ۹۵۶۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ترامپ: تحریم‌ها تا تغییر رفتار ایران تشدید خواهد شد

دونالد ترامپ در بخشی از سخنرانی خود در مجمع عمومی ملل متحد درباره ایران به تکرار ادعاهای خود پرداخت و گفت: «یکی از بزرگ ترین تهدیدهای امنیتی رپیم خودکاهمه ایران است . کارنامه این رژیم مرگ و تهدید است. رهبران ایران بر تنور جنگ سوریه و یمن می دمند و حکومت ایران درحال چپاول سرمایه این کشور برای ایجاد سلاح هسته ای است ما باید جلوی این کار را بیگریم و به همین دلیل آمریکا را از این توافق بد هسته ای خارج کردم.»

ترامپ مدعی شد: «تحریم های شدید را اعمال کردیم و ایران به امید رهایی از تحریم ها دست به کارزار شدید زده و در واکنش به حمله اخیر ایران به تأسیسات عربستان بالاترین تحریم ها را علیه ایران اعمال کردیم.»

او ادامه داد: «تمام ملت ها موظف هستند که همکاری کنند و تا وقتی رفتار ایران ادامه داشته باشد تحریم ها لغو نمی شود و بیشتر هم می شود.»

ترامپ به شعارهای ضد آمریکایی که در ایران مطرح می شود مدعی شد: «ایران احساسات ضد یهودی را دامن می زند سال گذشته رهبران ایران گفتند که اسرائیل یک غده سرطانی است که باید از بین برود و امریکا هرگز چنین سیاستی را تحمل نخواهد کرد.»

او ادعا کرد: «خوشبختانه در خاورمیانه همه متوجه می شوند که همه کشورهای منطقه منافع مشترک دارند و لازم است اسرائیل و کشورهای همسایه به یک همکاری مشترک برسند.»

ترامپ گفت: «وقتش رسیده که رهبران ایران به مردم ایران اولویت دهند. آمریکا آماده دوستی با تمام آنهایی است که با حسن نیت به دنبال صلح هستند. بسیاری از دوستان نزدیک آمریکا کسانی هستند که قبلا دشمن بودند. ما به دنبال دوستی هستیم و آمریکا می داند که می تواند به جنگ دست بزند اما افراد شجاع به دنبال صلح هستند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار