فرماندار ری: معلمان با تربیت نیروی انسانی در توسعه کشور تاثیر به سزایی دارند

شهرری (پانا)- معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در مراسم آیین بازگشایی مدارس در مجتمع آموزشی صدیقه طاهره (س) گفت: معلمان بزرگ‌ترین سرمایه ای هستند که با تربیت نیروی انسانی در توسعه کشور تاثیر به سزایی دارند.

کد مطلب: ۹۵۶۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ری: معلمان  با تربیت نیروی انسانی در توسعه کشور تاثیر به سزایی دارند

احمداسماعیلی راد در مراسم آیین بازگشایی مدارس در مجتمع آموزشی صدیقه طاهره (س) ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید و آغاز هفته دفاع مقدس خطاب به دانش‌آموزان گفت: مهم‌ترین دوره زندگی شما و مهم‌ترین مرحله شکل‌گیری شخصیتتان همین دوره‌ای است که در آن قرار دارید و باید دقت داشته باشید که چگونه می‌توان این دوران را به نحو احسن سپری کرد.

او در ادامه افزود: تعلیم و تربیت از گرانبهاترین امور میباشد و یکی از مهم‌ترین جنبه‌های تربیت، پرورش انسان متفکر است.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده سازمان این مملکت هستند، اذعان داشت: تنها نباید در زمینه‌های علمی بلکه در زمینه‌های روانشناسی و جامعه شناسی نیز برای فرزندانمان سرمایه گذاری کنیم تا در مقابل تهدیدهای فرهنگی نیز پیشگیری‌های لازم را انجام دهیم.

اسماعیلی راد دانش‌آموزان را آینده‌سازان کشور عنوان کرد و بیان داشت: شما دانش آموزان عزیز باید به فکر آینده کشور، آینده خانواده و آینده خودتان باشید و بی‌تردید آینده کشور توسط علم و دانش و کار و کوشش و مهارت شما ساخته می‌شود.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار