استاندار مازندران در رأس یک هیأت اقتصادی-تجاری عازم ولگاگراد روسیه شد

ساری (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران اعلام کرد که بامداد امروز استاندار مازندران در رأس یک هیأت اقتصادی ، تجاری عازم ولگاگراد روسیه شد.

کد مطلب: ۹۵۶۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مازندران در رأس یک هیأت اقتصادی-تجاری عازم ولگاگراد روسیه شد

حسن خیریان‌پور اعلام کرد که به دعوت رسمی جناب آقای آندری ایوانوویچ بوچارف استاندار ولگاگراد روسیه بامداد امروز جناب آقای احمد حسین زادگان استاندار مازندران در رأس یک هیأت اقتصادی و تجاری عازم ولگاگراد روسیه شد تا در جریان این سفر نسبت به اجرایی کردن و عملیاتی نمودن 11 بند از مفاد تفاهم نامه منعقده سال 1397 فی مابین استانداران ولگاگراد و مازندران اقدامات لازم را معمول دارد .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد : در سال 1397 آقای بوچارف استاندار ولگاگراد روسیه در رأس یک هیأت 60 نفره اقتصادی تجاری به مازندران مسافرت داشت که پس از بازدید از بندر امیرآباد در دیداری که با استاندار مازندران داشتند این تفاهم نامه 11 ماده ای را جهت تعمیق و توسعه همکاریهای اقتصادی و تجاری امضاء نمودند.

به گفته او در سفر امروز استاندار مازندران به ولگاگراد روسیه پس از ورود و مذاکرات اولیه با مسئولان دولتی و بخش خصوصی ولگاگراد، عصر امروز نسبت به افتتاح و بهره برداری سرای تجاری مازندران با 76 غرفه در شهر ولگاگراد اقدام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران دیدار رسمی با آندری بوچارف استاندار ولگاگراد روسیه، شرکت در جلسه مذاکرات B2B بین جامعه تجاری مازندران و ولگاگراد روسیه، بازدید از دانشگاه کشاورزی ولگاگراد و مذاکره با مسئولان این دانشگاه را از جمله دیگر برنامه های استاندار مازندران و هیأت همراه در جریان این سفر سه روزه اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار