سالهای پر از افتخار و سربلندی هشت سال دفاع مقدس برای نسل های آینده تبیین و تشریح گردد

ملارد(پانا) - پیام تبریک مشترک فرماندار و امام جمعه شهرستان ملارد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس انتشار یافت.

کد مطلب: ۹۵۶۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
سالهای پر از افتخار و سربلندی  هشت سال دفاع مقدس برای نسل های آینده تبیین و تشریح گردد

متن پیام مشترک توکلی کجانی فرماندار و حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد به شرح ذیل است:

مقدس ترین دفاع را می توان دفاعی دانست که در آن ازارزشها و باورهای اعتقادی یک ملت در مقابل هجوم دشمنان حفظ و حراست می‌گردد، دفاعی که در آن یک ملت از جان و مال خود هزینه می‌کند تا ضمن حفظ استقلال سرزمینی، آرمان‌ها و هویت ملی و دینی خود را از گزند بدخواهان و متجاوزان در امان نگه دارد وبه گواه تاریخ، مقدس ترین دفاع ملت ایران، هشت سال جنگی که رژیم بعث عراق به ایران اسلامی تحمیل کرد .

از این رو بود که ملت غیرتمند ایران اسلامی در صیانت از خاک، عزت و اعتبار خود برآمده و با دفاع جانانه و عبرت آموز، به دستاوردهای بزرگ و ارزشمندی نائل آمد.

این دستاوردها که در سایه رهبری و زعامت خمینی کبیر (ره)، ازجان گذشتگی شهیدان و جانفشانی و ایثار رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز به دست آمد، امروز مایه عزت و اقتدار ملت ایران و الگوشدن آن در بین سایر ملتهای آزادیخواه جهان می باشد .

بی شک آنچه مهم است این که این مقطع تاریخی هشت سال دفاع مقدس نباید فراموش شده و سالهای پر از افتخار و سربلندی آن برای نسل های آینده تبیین و تشریح گردد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادتها و دلاورمردی‌های همه شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران به ویژه دویست و شصت و هشت شهید گرانقدر شهرستان ملارد، این ایام غرور آفرین را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون مردم شریف ایران اسلامی بخصوص مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان ملارد را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی) مسالت می‌نمائیم.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار