واکنش عارف به شایعات منتشرشده علیه سلحشوری

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به آنچه در روزهای اخیر در فضای مجازی کشور به پروانه سلحشوری، از اعضای این فراکسیون، نسبت داده شد، واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۵۵۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
واکنش عارف به شایعات منتشرشده علیه سلحشوری

محمدرضا عارف، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتر خود نوشت:

«اگر آن زمان که از عزاداری امام حسین(ع) سواستفاده جناحی شد و هویت مجلس را مورد هدف قرار دادند، هیات رئیسه از کیان مجلس دفاع می‌کرد، کار به جایی نمی‌رسید که با خبرسازی به دنبال پرونده‌سازی برای نمایندگان مجلس باشند. این حرکات نخ‌نما شده محکوم به شکست است.

به عنوان عضوی از فراکسیون امید از بی‌اخلاقی صورت گرفته نسبت به خانم سلحشوری نماینده مومن، متعهد، دلسوز و شجاع مجلس که از خانواده‌ای ایثارگر هم می‌باشند، متاسفم

امیدوارم نهادهای مسئول اجازه ندهند جریانی، مجلس و نمایندگان آن را تخریب و تضعیف کنند؛ هر چند مردم به موقع جواب اینگونه بی‌اخلاقی‌ها را خواهند داد.»

سلحشوری پیش از این ضمن تکذیب شایعاتی که درباره دستگیری برادرزاده‌اش منتشر شده بود، نوشت: «دو برادرزاده ۴ و ۲۰ ساله دارم که اکنون در کنار خانواده خود در اهواز هستند. برادرم که فرزندش ۲۰ساله است، در نوجوانی به جبهه رفت و جانباز است. از خدا بترسید و آخرت خود را فدای دنیای دیگران نکنید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار