فرمانده ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد:

صنعت دفاعی ایران در ایده پردازی جلوتر از استاندارد جهان است

شیراز(پانا)- فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ایده پردازی در صنعت دفاعی کشور، خاطرنشان کرد: فرایند ایده‌پردازی در این صنعت تا عملیاتی و تبدیل به سلاح و محصول شدن از استاندارد جهانی هم جلوتر است.

کد مطلب: ۹۵۵۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
صنعت دفاعی ایران در ایده پردازی جلوتر از استاندارد جهان است

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه شیراز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: باید از گنجینه دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن از جمله با مستندسازی خاطرات، رویدادها و آثار و برکات آن دفاع و حفاظت کنیم.

رضایی افزود: بر همین اساس چنانچه هر یک از رزمندگان دوران دفاع مقدس و مردم ولایتمدار فارس از آن دوران خاطراتی دارند درهای دفاتر و مراکز نظامی ارتش بر روی آنها باز است تا خاطرات آنها مستندسازی شود.

او اظهار کرد: تمام دستاوردها و موفقیت‌های امروز کشور و امنیت و آرامشی که بر کشور حاکم است و همچنین پیشرفت‌هایی که در زمینه تولید تجهیزات دفاعی و نظامی داشته‌ایم همه از دستاوردهای دفاع مقدس است و باید قدر این گنجینه را بدانیم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دفاع مقدس سبب ایجاد وحدت فرماندهی، وحدت مردم با یکدیگر و با نیروهای مسلح و وحدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شد، بیان کرد: استکبار شرق و غرب پس از پیروزی انقلاب اسلامی با هدف از پا درآوردن و از بین بردن این انقلاب نو پا حزب بعت عراق را برای حمله به کشورمان تجهیز و تشویق کرد اما این جنگ تحمیلی که ما آن را تبدیل به دفاع مقدس کردیم سبب تقویت نظام اسلامی شد.

به گفته او، یک زمان اجازه نمی‌دادند که ما حتی سیم خاردار وارد کشور کنیم اما امروز به حدی به پیشرفت رسیده‌ایم که انواع سلاح ها را تولید می کنیم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز راهبرد نیروهای مسلح در خط ولایت بودن، به روز بودن و در کنار مردم و فدایی ملت بودن است، عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز با الگوگیری از دفاع مقدس دست در دست یکدیگر و تحت فرماندهی فرمانده کل قوا برای دفاع از ایران اسلامی آماده هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار