امام جمعه کرج:

صنعت دفاعی اقتدار ملی ملت ایران است

خبرگزاری پانا:نماىنده ولى فقىه و امام جمعه کرج گفت:یک سال از دوره چهار ساله دولت یازدهم به اتمام رسیده است و انتظار می رود مسئولان به مطالبات رهبری و مردم پاسخ مناسب دهند چرا که سال گذشته در آغاز فعالیت دولت یازدهم، رهبر معظم انقلاب نقشه راه دولت جدید را ترسیم کردند و اینک زمان آن فرا رسیده تا دولتمردان به قول های داده شده عمل کنند.

کد مطلب: ۲۵۰۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا,آىت اله حسىنى همدانى نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به دستاوردهای صنعت دفاعی کشور، تصریح کرد: صنعت دفاعی اقتدار ملی ما را تثبیت می کند و دستاوردهای صنعتگران این عرصه ستودنی است، چرا که ایران در حال حاضر در عرصه صنعت دفاعی دستاوردهای خوبی داشته و هر روز شاهد رشد و بالندگی در این عرصه هستیم .

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگر خطبه ها با اشاره به وجود مشکلات فرهنگی در جامعه به ویژه استان البرز، یادآور شد: مسئولان حوزه فرهنگی باید بودجه و اعتبارات فرهنگی را به درستی و برای برطرف کردن مشکلات در این حوزه خرج کنند .

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان در حوزه فرهنگ و برای به انحراف کشاندن جامعه اسلامی نقشه های مختلف طراحی می کنند یکی از مسائلی که باید بدان پرداخت مسئله اختلاط دختران و پسران در جامعه اسلامی است .

حسینی همدانی با اشاره به اینکه دشمن با ترویج فرهنگ بی بندوباری غیرت دینی ما را نشانه گرفته است، اضافه کرد: ترویج مدهای نامناسب لباس را از مظاهر فرهنگ مبتذل غرب است و مردم و مسئولان باید در زمینه مقابله با بدحجابی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه کافی داشته باشند .

نماینده ولی فقیه در البرز ادامه داد: مشکلات فرهنگی و اجتماعی مانند بدحجابی اگر همیشه تذکر داده شود ریشه کن خواهد شد به همین منظور برای کنترل بازار مد و لباس طی جلساتی که با مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز داشته ام امیدوارم در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شود .

وی بی توجهی به موضوع اختلاط دختران و پسران را یکی از مشکلات جامعه خواند و افزود: افزایش طلاق از پیامدهای اجتماعی این بی توجهی است .

خطیب جمعه کرج در پایان با اشاره به اینکه بی حجابی فرهنگ نیست، بلکه جرم است و باید با آن مقابله شود، گفت: دشمنان اسلان و ایران با اشاعه فرهنگ بی بندو باری قصد از بین بردن فرهنگ اصیل اسلامی را در جامعه دارند به همین منظور سرمایه کلانی به ویژه در بخش بی حجابی زنان هزینه می کنند زیرا می دانند بی غیرتی سبب از هم پاشیدن کانون خانواده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار