خیرین میاندوآبی ۲۸۰ میلیون ریال به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی کمک کردند

ارومیه (پانا) - رئیس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: در آستانه سال تحصیلی، خیرین اقلام و نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش را به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال تهیه و در اختیار این نهاد قرار دادند.

کد مطلب: ۹۵۴۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
خیرین میاندوآبی ۲۸۰ میلیون ریال به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی کمک کردند

علی کریمی با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس، اظهار کرد: امیدواریم در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، خیرین و مردم دانش آموزان تحت پوشش این سازمان در میاندوآب را فراموش نکرده و ما را در مجموعه بهزیستی برای خدمت رسانی به افراد تحت پوشش یاری رسانند.

وی، با بیان اینکه در راستای یاری رسانی به دانش آموزان تحت پوشش نیازمند همکاری خیرین و نیکوکاران عزیز نیز هستیم، افزود: در این زمینه امسال قبل از آغاز سال تحصیلی تعدادی از خیرین اقلامی را برای کمک به دانش آموزان نیازمند تهیه و در اختیار این سازمان قرار داده اند.

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب، افزود: در این راستا خیرین اقلام و نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش را به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال تهیه و در اختیار این نهاد قرار داده اند تا در آستانه سال تحصیلی در بین دانش آموزان معلول تحت پوشش توزیع شود.

وی، با اشاره به اینکه ۲۵۰ دانش آموز معلول و ۱۷۰ دانش آموز فرزندان زنان سرپرست خانوار، تحت پوشش بهزیستی در میاندوآب قرار دارند، گفت: کار توزیع اقلام تهیه شده در بین دانش آموزان تحت پوشش شروع شده است.

کریمی، تصریح کرد: بانزدیک شدن به زمان بازگشائی مدارس، همه ساله خیرین بزرگوار و نیک اندیش دل مددجویان تحت پوشش بهزیستی را شاد ساخته اند و امسال نیز امیدواریم تا ما را از کمک های خود در امر کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند تنها نگذارند تا دل دانش آموزان تحت پوشش نیز از ذوق و شوق مهر خاطره انگیز خالی نماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار