همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور و فعالان حوزه آموزش و مدیریت جم برگزار شد

جم،بوشهر(پانا)-همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور و فعالان حوزه آموزش و مدیریت شهرستان جم با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، معاون سیاسی فرمانداری جم و مسئولان محلی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۱۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور و فعالان حوزه آموزش و مدیریت جم برگزار شد

در این همایش که با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، معاون سیاسی فرمانداری جم و مسئولان محلی برگزار شد ، از دانش آموزان برتر کنکور سال 98 و دبیران ، کارمندان ، مدیران و معاونین فعال در حوزه آموزش مدارس شهرستان جم تجلیل شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم در این همایش با بیان اینکه جم حائز 18 رتبه سه رقمی در کنکور سال 98 شده است،اظهار داشت: اگر این آمار به نسبت جمعیت دانش آموزی شهرستان محاسبه شود ، جم جزو شهرستان های برتر استان است.

خلیل نیکخواه با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی جدید برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است، افزود: سرگروه های آموزشی جم نیز چندین مقام برتر استانی کسب کرده اند.

وی تصریح کرد : نیاز است به سمت کارآفرینی حرکت کنیم، باید با توجه به همه ابعاد سند تحول، زمینه ساز توسعه متوازن و پایدار باشیم و فرهنگ سازی پایدار انجام بدهیم.

نیکخواه با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه آموزش و پرورش شکل گرفته است، اضافه کرد: رویکرد تکالیف محور در کلاس درس یک نگاه مثبت است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر در این همایش اظهار داشت: دانش آموزان در آموزش و پرورش نقش محوری و کلیدی دارند.

درتاج افزود: شهرستان جم یکی از شهرستان های سرآمد در حوزه آموزش و پرورش استان محسوب میشود.

وی با اشاره به اینکه موفقیت تحصیلی دانش آموزان یکی از بعد های آموزش وپرورش است، ادامه داد : اما موفقیت در عرصه های دیگر نیز حائز اهمیت است.

درتاج با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد حاکمیتی است که همه نهادها و شرکت ها باید به آن کمک کنند، عنوان کرد: معلم نیز به عنوان تسهیل گر نقش مهمی در آموزش و پرورش دارد که گاهی اوقات از آن غافل میشویم.

گفتنی است سخنرانی مدیر آموزش و پرورش جم ، معاون سیاسی فرمانداری جم ، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و نخبه علمی جم از دیگر برنامه های مراسم تجلیل از افتخار آفرینان حوزه آموزش جم بود.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از برترینر ها تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار