علت تمدید نشدن قرارداد روزبه چشمی با استقلال مشخص شد

تهران (پانا) - روزبه چشمی در آستانه تمدید قرارداد با استقلال است اما بر سر موضوعی مهم با مدیرعامل این تیم اختلاف دارد.

کد مطلب: ۹۵۱۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
علت تمدید نشدن قرارداد روزبه چشمی با استقلال مشخص شد

روزنامه خبر ورزشی نوشت: شب گذشته درباره آخرین وضع روزبه چشمی و ماندن و نماندنش در استقلال از یکی از مسئولان باشگاه سؤال کردیم که در عین ناباوری مدعی شد از این ماجرا اطلاعی ندارد! از این رو سراغ نزدیکان باشگاه رفتیم و مطلع شدیم شایعات موجود پیرامون بازگشت احتمالی روزبه به استقلال همچنان جدی است.

روزبه چشمی که در پایان فصل گذشته بازیکن آزاد اعلام شده و قراردادش با استقلال به پایان رسید در حال حاضر از سوی تراکتورسازی پیشنهادی جدی دارد که رقم مالی پیشنهاد هم بسیار «چشمگیر» است، اما با توجه به ادعایی که روزبه پیشتر داشت که «در ایران فقط در استقلال بازی می‌کنم» او پس از دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد با باشگاه قبلی‌اش تصمیم گرفته با کمی تخفیف در این تیم بماند، اما آنچه این روز‌ها باعث بروز مشکل شده مدت زمان قرارداد است.

در روز‌های گذشته ابتدا عنوان شد چشمی منتظر برکناری فتحی از مدیریت باشگاه استقلال است ولی روز گذشته مطلع شدیم اختلافات بین او و مدیرعامل که مربوط به پاییز و زمستان سال گذشته بوده به کلی برطرف شده و حالا او دنبال عقد قرارداد یک‌ساله است ولی باشگاه به او پیشنهاد قرارداد سه یا حداقل دو ساله را داده است. بحثی که شنیده می‌شود روزبه زیر بار آن نمی‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار