مدیر آموزش و پرورش ورامین: پروژه مهرنمادی از تلاش درجهت تقویت فرهنگ اشتغال است

ورامین(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ورامین با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس درخصوص اقدامات صورت گرفته دربرنامه های پروژه مهر در مدارس را تشریح کرد.

کد مطلب: ۹۵۰۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ورامین: پروژه مهرنمادی از تلاش درجهت تقویت فرهنگ اشتغال است

امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین در این رابطه افزود :اجرای صحیح پروژه مهر موجب نشاط و شادابی در مدارس است و با اشاره به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس و بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت،در این هفته برنامه‌های خوبی با محوریت ایام سوگواری محرم از سوی شورای پروژه مهر این مدیریت طراحی شده است.

او در ادامه خاطر نشان کرد : امسال ایام بازگشایی مدارس با شعار مدرسه متعالی، تقویت فرهنگ اشتغال و آموزش علم به صورت کاربردی در راستای سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بر سایه مهر حسینی طراحی شده است.

محمدی تصریح کرد: دعوت از راویان دفاع مقدس در مدارس و بیان خاطرات جنگ تحمیلی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برپایی ایستگاه نقاشی، دیدار با خانواده فرهنگیان بیمار، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و عفاف و حجاب را بخشی از برنامه‌های شورای پروژه مهردر کنار برگزاری جشن شکوفه‌ها وجوانه‌ها دانست.

او ضمن تقدیر از زحمات مدیران، اعضای شورای معاونین و کارکنان اداری و فرهنگیان شهرستان ورامین در طول تابستان 98اظهار امیدواری کرد ، در سال تحصلی جدید شاهد رشد و شکوفایی فرهنگیان و دانش آموزان باشیم.

رئیس شورای پروژه مهر مدیریت آموزش و پرورش ورامین تاکیدکرد :در تابستان 98 یکی از موارد مهم این مدیریت ساماندهی نیروهای انسانی در آموزش و پرورش بود که با تلاش و زحمات همکارانم این امر به خوبی تحقق یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار