جهادگران، ستارگان یک نظام و حاکمیت هستند

شیراز(پانا) _مسٔول سازمان بسیج سازندگی ناحیه احمدبن موسی شیراز از خدمات ۱۲.۵میلیارد تومانی خیرین و گروه های جهادی در فارس خبرداد.

کد مطلب: ۹۵۰۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جهادگران، ستارگان یک نظام و حاکمیت هستند

رـٔیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: رهبر کشور عقبه گروه های جهادی را در بسیج قرار دادند زیرا با آگاهی از فعالیت های گروه های جهادی بسیج سازندگی تشکیل شد.

محمد زهرایی ادامه داد:اگر گروه های جهادی عقبه جریان جهادی در بسیج نبودند فعالیتش تا به امروز این قدر زلال و پاک نبود.

این مقام مسول گروه های سیاسی را دارای تاریخ انقضا دانست و گفت: گروه های جهادی سیاسی نیستند.

زهرایی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای خدمت‌گزاری است و گروه های جهادی خط مقدم این خدمت‌گزاری است، افزود:گروه های جهادی کارگران علمی نظام مقدس هستند و آنهارا به جراحی نسبت داد که علاوه بر علم پزشکی و جراحی جسارت عمل نیز دارند.

او اعلام کرد:قرارگاه رسانه ای بسیج سازندگی در صدا و سیما راه‌اندازی شده و هرگونه مستند و کلیپ که در استاندارد صدا و سیما باشد ویا اگر در استاندارد هم نباشند اما محتویات آموزشی داشته باشد از شبکه دلخواه پخش خواهد شد.

او از هر پیشنهادی در غالب سند نوسازی در دو قامت ساختاری و گفتمانسازی استقبال کرد و بر پذیرفته شدن آن تاکید کرد.

مسٔول سازمان بسیج سازندگی استان فارس بیشترین تلفات کشور را در سیل ۹۸ مربوط به شیراز اعلام کرد و با اشاره به ۲۳۵واحد تعمیراتی که بدون استفاده از وام بنیاد مسکن انجام شد گفت: تنها توسط خیرین ، زحمات مسٔول جهاد سازندگی ناحیه ، فرماندهی ناحیه و همچنین ستاد سازمان بسیج سازندگی فارس به نتایج قابل توجهی رسیدیم و توانستیم تمامی این فعالیت هارا در اسرع وقت انجام دهیم.

عبدالحمید اسماعیلی سرورزاده از تعمیر 10 خانه باقی مانده با تامین اعتبارات نیز خبر داد.

او گفت: در سیل لرستان تمامی شهرستان‌های فارس اعلام آمادگی کردند و در سیل خوزستان در دو نقطه مأموریت خود را به پایان رساندیم.

او افزود:گروه های جهادی و تخصصی در زمینه های بهداشت و درمان،گروه های عمرانی و فرهنگی ورود کردند و کار خود را به نحو احسن انجام دادند.

به پایان رساندن تعمیرات۲۳۵منزل و برنامه ریزی برای به اتمام رساندن ۱۰خانه دیگر

مسٔول سازمان بسیج سازندگی ناحیه احمدبن موسی شیراز در رابطه با سیل۹۸گفت: اگرچه سیل شیراز تهدیدی بود اما برای مجمع جهادی و سپاه احمدبن موسی به یک فرصت تبدیل شد زیرا بر اساس پیش‌بینی‌ها و آمادگی های نسبی گروه های مجمع جهادی شهرستان باعث شد برای مقابله با سیل وارد عمل شوند.
حسینعلی غلباش گفت:مجمع جهادی شهرستان شیراز به محور همهٔ خدمات رسانی به حادثه دیدگان یعنی مدیریت بحران استان و مدیریت بحران شهرستان شیراز با محوریت مجمع جهادی شیراز برگزار شد.
او افزود:سند سالیانه ما در ۶ماهه اول سال به سمت خدمات رسانی به سیل زدگان هدایت شد.
او خاطر نشان کرد:۱۲.۵میلیارد تومان به طور مستقیم توسط خیرین و گروه های جهادی خدمات رسانی شد.
او با اشاره به پایان تعمیرات ۲۳۵ خانه افزود: تعمیر ۱۰ خانه باقی مانده را با تأمین اعتبارات به نتیجه خواهیم رساند.‌

خبرنگار: فرانک شهسواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار