استاندار زنجان:

صادقانه به مردم خدمت کرده و گزارش اقدامات خود را به مردم عرضه کنیم

زنجان (پانا) - طبق بیانیه‌ی استاندار زنجان، انقلاب مختص یک گروه نبود و همگی در دستاوردها و مشکلات موجود سهیم هستند و برای استمرار اقتدار انقلاب و نظام باید مقوم های وحدت در جامعه تقویت شوند.

کد مطلب: ۹۵۰۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
صادقانه به مردم خدمت کرده و گزارش اقدامات خود را به مردم عرضه کنیم

فتح اله حقیقی در مراسم افتتاح سالن همایش جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، اظهار کرد: «هفته دولت فرصت مناسبی است تا ما دولت‌مردان برای این‌که خدمت‌گزار مردم هستیم، شکرگزار باشیم و معنای شکرگزاری این است که صادقانه به مردم خدمت کرده و گزارش اقدامات خود را به مردم عرضه کنیم. با توجه به شرایط موجود، مردم نیز باید ایرادات ما را بیان کنند. چهل سال است که دشمن، دشمنی می‌کند ولی امروز کینه دشمن در اوج خود قرار دارد. رمز پیروزی انقلاب ما وحدت بود. علاوه بر این، انقلاب مختص یک گروه نبود، همگی انقلاب کردیم و همه نیز در مشکلات و دستاوردهای انقلاب سهیم هستیم.»

مقام عالی استان ادامه داد: «تقویت مقوم‌های وحدت از قبیل اعتماد، رضایتمندی و مشارکت، انقلاب می‌تواند بر اقتدار خود بیفزاید وگرنه تضعیف یکدیگر نمی‌تواند به معنای زبان وحدت باشد.»

وی با اشاره به دشمنی های دولت امریکا و ایادی آن در منطقه، اظهار کرد: «دشمنان ایران تلاش می‌کنند که مردم را ناامید کنند و به دنیا تحلیل غلط بدهند. در چنین شرایطی تضعیف یکدیگر به منزله ناآرام سازی و تحلیل غلط دادن به بیگانگان است. همه آحاد جامعه باید برای آرام‌سازی جامعه تلاش کنیم. انتقاد باید وجود داشته باشد ولی نباید تخریب و انتقاد را با هم اشتباه بگیریم.»

نماینده عالی دولت در استان افزود: «اگر راجع به توفیقات دولت صحبت می‌کنیم، باید همه شرایط و حتی تحریم‌های ظالمانه را در نظر بگیریم تا به تحلیل درستی دست یابیم. همچنین ضرورت هماهنگی بین همه قوا اجتناب‌ناپذیر است.»

حقیقی در ادامه تصریح کرد: «حجم سرمایه‌گذاری برای پروژه‌هایی که تا پایان سال افتتاح خواهد شد، 4340 میلیارد تومان با اشتغال‌زایی بالای 5000 نفر است.»

استاندار زنجان گفت:« 507 پروژه طی هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید که از نظر تعداد نسبت به سال گذشته، 31 درصد کاهش دارد؛ در واقع حجم سرمایه‌گذاری برای پروژه‌های افتتاح شده طی هفته دولت سال گذشته و امسال به ترتیب 387 میلیارد تومان و 1066 میلیارد تومان است و این نشان می‌دهد که کمیت پروژه‌ها کاهش یافته ولی حجم سرمایه‌گذاری‌ها 2.8 بیشتر شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار