طی بازدید اعضای ستاد تنظیم بازار استان صورت گرفت:

تشکیل پرونده قضایی برای فروشگاه رفاه یاسوج به دلیل گرانفروشی مرغ

یاسوج (پانا) - معاون اقتصادی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل پرونده قضایی برای فروشگاه رفاه یاسوج به دلیل گرانفروشی مرغ خبرداد.

کد مطلب: ۹۵۰۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل پرونده قضایی برای فروشگاه رفاه یاسوج به دلیل گرانفروشی مرغ

اعضای ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد متشکل از معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیر کل صنعت و معدن استان و مسئولان اصناف، گشت مشترک و سرزده ای از برخی فروشگاه هادر شهر یاسوج انجام دادند.

در این بازدید معاون اقتصادی استاندار گفت: فروشگاه رفاه یکی از فروشگاههای بزرگ است که محصولات متنوعی دارد، ایراداتی که امروز در بازدید از این فروشگاه مشاهده شد این بود که قیمت ها به روز نبودند، مورد دیگر این بود که مرغ بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار عرضه نشد ه است.

جعفر گوهرگانی افزود: ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ را برای سراسر کشور ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده است و هیچ کس حق ندارد به قیمتی بالاتر از این قیمت بفروشد اما در فروشگاه رفاه مرغ به قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می شود.به همین دلیل برای این فروشگاه پرونده قضای تشکیل و قطعا مشمول جریمه خواهد شد.

مدیرعامل فروشگاه رفاه در جریان این بازدید برای اثبات صحبت های خود فاکتورهای خرید ارایه کرد. فاکتورهایی که نشان می داد مرغ در شهر یاسوج با قیمت کیلویی ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان به دست فروشگاه ها می رسد و با احتساب هزینه ها و ضایعات کیلویی ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان به دست مصرف کننده می رسد.

شیروان نگهداری گفت: برای اینکه مرغ به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به دست مصرف کننده برسد باید دست کم به قیمت ۱۲ هزار تومان به دست فروشگاه ها برسد.

وی ادامه داد: نه می توانیم به بهانه گرانی، ویترین های مرغ را خالی کنیم و نه شرایط ضرر دهی را داریم و ما خودمان هم در این شهر زندگی می کنیم و دوست داریم شرایطی داشته باشیم که حتی از قیمت مصوب تنظیم بازار هم مرغ را ارزانتر بفروشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار