دانش آموزان کاشانی رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را کسب کردند

کاشان ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش کاشان از کسب سه رتبه برتر المپیادهای دانش آموزی و 20 رتبه دو رقمی در آزمون سراسری ورود به مراکز آموزش عالی توسط دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان کاشانی رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را کسب کردند

حسین مقنی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: دهمین دوره المپیاد دانش آموزی فناوری نانو با مشارکت 17 هزار دانش آموز از سراسر کشور برگزار شد که 170 نفر به مرحله دوم راه یافتند و از این تعداد، ۳۱ نفر توانستند به مرحله سوم المپیاد برسند.

وی افزود: راه یافتگان به مرحله نهایی المپیاد دانش آموزی فناوری نانو در پایان دوره عملی، با ارایه نتایج پژوهش و آزمایش هایی که در قالب گروه های چند نفره و نظارت سرپرستان علمی هر گروه انجام شد ، علیرضا غیاثیان موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شد.

وی تصریح کرد: سی و پنجمین دوره المپیاد ادبی نیز در مرحله اول با حضور 100 هزار نفر برگزار شد که 42 نفر به مرحله سوم راه یافتند و مدال نقره مرحله سوم این مسابقه به دانش آموزان کاشانی ، نسرین سمایی و سعیده شاه ملا رسید.

وی با اشاره به نتایج آزمون سراسری ورود به مراکز آموزش عالی گفت: پس از اعلام نتیجه، زهرا قندی موفق به کسب رتبه هفتم از دانش آموزان منطقه دو شد و 20 نفر از دانش آموزان کاشان موفق به کسب رتبه های دو رقمی شدند که 13 نفر آنها پسر و هفت نفر دیگر نیز از گروه دختران بودند و

مقنی افزود: همچنین 111 نفر نیز رتبه های سه رقمی را به دست آوردند که 81 نفر پسر و 58 نفر دختر بودند و از این تعداد 39 نفر گروه علوم ریاضی، 31 نفر از گروه علوم تجربی، 30 نفر از گروه علوم انسانی، 25 نفر از گروه زبان و 15 نفر نیز از گروه هنر بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار