مهلت ارسال مقاله برای دومین کنفرانس آموزش و پرورش تطبیقی تمدید شد

کاشان (پانا) - رییس انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران دفتر اصفهان از تمدید فرصت ارسال چکیده و اصل مقاله برای  دومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۸۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ارسال مقاله برای دومین کنفرانس آموزش و پرورش تطبیقی تمدید شد

زهره متقی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: با توجه به استقبال پژوهشگران از دومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی ، مهلت ارسال چکیده مقاله تا۲۰ شهریور و ارسال اصل مقاله تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد و این فرصت تغییر نخواهد کرد.

وی افزود: کارگاه های علمی این کنفرانس در روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۸ با حضور محمد آرمند، متخصص در برنامه درسی، جواد صالحی فدردی فوق تخصص روانشناسی سلامت و بالینی، اکبر رهنما، متخصص فلسفه تعلیم و تربیت، لیدا کاکیا مدرس آموزش خانواده برگزار خواهد شد.

وی گفت: از دیگر مدرسان کارگاههایس کنفرانس کاشان، حسن حذرخانی، رییس گروه توسعه ، تحقیق و آموزش علوم سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، اسماعیل عظیمی متخصص در تکنولوژی آموزشی و عباس معدندار رییس انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران خواهند بود.

متقی افزود: بر اساس مجوز اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، کارگاه های این کنفرانس برای فرهنگیان، دارای ۱۲ ساعت امتیاز ضمن خدمت بوده و کد هر دوره در سایت کنفرانس قابل مشاهده است.

به گزارش پانا، دومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی، از روز 30 آبان 98 به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند برای ثبت نام به نشانی www.conference.cesir.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار