ارسال210 الگوی تدریس به جشنواره الگوهای برتر تدریس سوادآموزی

رشت (پانا) -معاون سوادآموزی گیلان گفت: از سراسر استان 210 اثر با محوریت دروس دوره های سواد آموزی و انتقال به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از مجموع آثار دریافتی، 31 الگوی تدریس جهت اجرای عملی انتخاب شده است.

کد مطلب: ۹۴۹۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ارسال210 الگوی تدریس به جشنواره الگوهای برتر تدریس سوادآموزی

به گزارش پانا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، سیروس محمدی در جلسه شورای برنامه ریزی معاونت سوادآموزی، با اشاره به جشنواره الگوهای برتر تدریس، اظهار داشت: اولین جشنواره الگوهای برتر تدریس در حوزه سوادآموزی در حال اجرا است و از سراسر استان 210 اثر با محوریت دروس دوره های سواد آموزی و انتقال به دبیرخانه استان ارسال شده است.

وی افزود: از این تعداد پس از برگزاری چندین جلسه داوری، 31 اثر جهت اجرای عملی الگوی تدریس انتخاب شد که در هفته های آینده اجرای عملی خواهند داشت و 10 درصد آثاری که بتوانند حد نصاب نمره را کسب کنند به عنوان الگوهای برتر استانی به سازمان معرفی خواهند شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان درباره بازدید از حوزه های سوادآموزی شهرستان‌ها و مناطق گفت: بازدیدها باید با هدف قدردانی از زحمات و فعالیت های همکاران سوادآموزی، آموزش دهندگان و سوادآموزان باشد و در صورت وجود نواقص نیز، راهکارهای لازم جهت رفع آن ارائه می شود.

محمدی افزود: تقویت فرآیندهای آموزشی مورد استفاده در برنامه های سوادآموزی، بهبود و ارتقای دانش شغلی و تخصصی آموزش دهندگان و... از جمله اهداف این جشنواره است.

گفتنی است؛ اولین جشنواره استانی الگوهای برتر تدریس در حوزه سوادآموزی شهریور ماه جاری در رشت برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار