کسب دو رتبه کشوری منطقه قرچک در جشنواره الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

قرچک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت به منظور ارتقای کیفیت در شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی و اصلاح نگاه سنتی به شیوه‌های تدریس و با هدف تعمیم و اشتراک‌گذاری روش‌های یاددهی-یادگیری مطلوب در بین همکاران، هر ساله جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در سه مرحله منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۲۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب دو رتبه کشوری منطقه قرچک در جشنواره الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اعلام این خبر افزود: در ششمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی فاطمه بخشنده، محدثه سعیدی، سمیه تاجیک و رضوان مرادی در سطح استان خوش درخشیدند و به مرحله کشوری راه یافتند و آرزو صالحی نیز منتخب استانی شد.
او در ادامه افزود: جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در بخش کشوری امسال با میزبانی شهر یزد برگزار شد؛ از ۱۶اثر ارسالی به دبیرخانه کشوری؛ فاطمه بخشنده رتبه سوم و محدثه سعیدی رتبه پنجم را از آن خود کردند.
مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت بدنی قرچک ضمن تبریک به مجموعه معاونت پرورشی و تربیت بدنی اظهار کرد: امیدواریم آثار برگزیده در این جشنواره و بررسی این آثار توسط همکاران کیفیت تدریس درس تفکر و سبک زندگی را ارتقا بخشد و شاهد موفقیت‌های روزافزون در حوزه تربیت و پرورش دانش‌آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار