کسب 7رتبه اول کشوری توسط دانش آموزان خراسان جنوبی در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری

بیرجند(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان دختر و پسر هنرمند استان خراسان جنوبی موفق به کسب 7 رتبه نخست کشور، در رشته های انفرادی سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری شدند.

کد مطلب: ۹۴۸۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب  7رتبه اول کشوری توسط دانش آموزان خراسان جنوبی در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این خبر اظهار کرد: دانش آموزان سارا ایوبی، فاطمه سنجری،محمد عباسی، مهران طالبی، مصطفی احسانی پور، سیدرضا امیرآبادیزاده و فریبا رحیمی به ترتیب در رشته های تصویرسازی، پته دوزی، کاریکاتور، شعر، نشریه الکترونیکی و گلیم بافی موفق به کسب رتبه اول کشور شدند.

او، با اشاره به کسب رتبه دوم کشور توسط فاطمه ابروفراخ در رشته ی تکنوازی کمانچه، تصریح کرد: در رشته سرود همگانی نیز دبستان دخترانه سما از فردوس رتبه اول کشور را به دست آورد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جوبی با بیان این که دبیرستان دخترانه خدیجه کبری(س) سرایان رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد، خاطر نشان کرد: دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا (س) بیرجند و دبستان پسرانه دکتر شریعتی سرایان نیز مقام سوم سرود این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

واقعی با اشاره به میزبانی اردوگاه شهیدباهنر تهران از سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور در روزهای پایانی مرداد ماه خاطر نشان کرد: مسابقات فرهنگی هنری در خراسان جنوبی با حضور بیش از 142 هزار نفر رشته در سطح مدارس استان برگزار گردید که از این تعداد بیش از 2000 نفر رشته در 61 رشته هنری به مرحله استانی راه یافتندکه از این تعداد 50 نفر جواز حضور در مرحله کشوری را بدست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار