بهره برداری از 8 پروژه نیمه تمام بخشی از مشکلات مدارس و فضای آموزشی ناحیه دو را رفع خواهد کرد

یزد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد با بیان اینکه طرح فضاهای آموزشی می تواند باعث رشد و یا بازدارندگی در امر یادگیری شود گفت: با بهره‌برداری از هشت پروژه نیمه تمام بخشی از مشکلات مدارس و کمبود فضای آموزشی این ناحیه رفع خواهد شد.

کد مطلب: ۹۴۸۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از 8 پروژه نیمه تمام بخشی از مشکلات مدارس و فضای آموزشی ناحیه دو  را رفع خواهد کرد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ یزد نیز در شورای آموزش وپرورش گفت: ۲ واحد آموزشی حاج محمد طیب و مرتاض تقریبا آماده است و بیش از ۲ ماه است انشعاب آن بلاتکلیف مانده این در حالی است از ۹۰۰ دانش آموز در این ۲ واحد آموزشی ثبت نام شد و با بهره‌برداری از هشت پروژه نیمه تمام بخشی از مشکلات مدارس و کمبود فضای آموزشی رفع خواهد شد.

اسماعیلی افزود: مدرسه غدیر دهنو نیز با کمبود کلاس درس مواجه است هرچند مقاومت کردیم تا مدارس دو نوبته نشود، چاره‌ای نداریم.

به گفته وی خانواده‌ها نسبت به نوبت بعد از ظهر مدرسه نظر مساعدی ندارند و تعطیلی مدرسه با با تاریکی هوا برخورد می کند آنها برای رفت و آمد فرزندانشان مشکل دارند و عمدتا در این منطقه والدین شاغل هستند و فرزندانشان صبح‌ها در منزل تنها خواهند بود که می‌تواند معضلاتی داشته باشد لذا مدارس ۲ نوبته با اعتراض والدین همراه است اما چاره‌ای نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار