کسب رتبه ششم کشوری در زمینه توسعه فناوری نانو در منطقه 15

تهران (پانا) – سید ولی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، از کسب رتبه ششم کشوری در بین 10  نهاد برتر در زمینه توسعه فناوری نانو توسط پژوهش سرای ابن سینا در این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۷۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه ششم کشوری در زمینه توسعه فناوری نانو در منطقه 15


به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، حسینی دو عامل اصلی موفقیت منطقه 15 در کسب مقام برتر در زمینه نانو را ایجاد انگیزه و مدیریت صحیح انتقال دانش دانست و افزود: با توجه به بین رشته ای بودن علم نانو، اولین عامل برای رسیدن به این مهم، ایجاد انگیزه برای علاقمندان در تمامی رشته ها برای شرکت در جلسات آموزشی است.
وی اظهار داشت: دوم عامل تفکیک مباحث و دسته بندی مطالب عنوان شده در جلسات آموزشی و استفاده از مدرس مناسب و مدیریت صحیح در راستای بیان مطالب انگیزشی و قابل فهم علم نانو برای رشته های مختلف بوده که تاثیر بسزایی در این زمینه داشته است.

حسینی بیان کرد: استفاده از موارد کمک آموزشی مانند مجلات و مطالب آموزشی دریافتی از ستاد نانو و مطالب آموزشی دسته بندی شده سایت فناوری نانو و همچنین تهیه مطالب جدید و پر کاربرد علم نانو که توسط باشگاه علوم و فناوری نانو تهیه گردیده بود، نیز در این زمینه بسیار موثر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار