افتخار آفرینی دانش آموزان تهرانی در جشنواره فرهنگی و هنری پسران سراسر کشور

تهران (پانا) - سی و شش نفر از دانش آموزان پسر تهرانی که به سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری و ادبی سراسر کشور اعزام شدند؛ رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

کد مطلب: ۹۴۷۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی دانش آموزان تهرانی در جشنواره فرهنگی و هنری پسران سراسر کشور



به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با اعلام این خبر گفت: در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری و ادبی دانش آموزان برگزیده سراسر کشور که از 22 تا 25 مردادماه در اردوگاه ملی شهید باهنر تهران برگزار شد؛ دانش آموزان پسر افتخارآفرینی کردند و توانستند سی و شش رتبه اول تا سوم را از آن خود کنند.

کریمی افزود: در بخش سرود تلفیقی، رتبه اول کشور به منطقه 5 شهر تهران تعلق گرفت. در این بخش 19 دانش آموز، یک مربی و یک سرپرست مورد تجلیل قرار گرفتند. همچنین در رشته های مداد رنگی، قلم فلزی، تصویرسازی، چاپ دستی و تکنوازی پیانو دانش آموزان شهر تهران رتبه اول کشور را از آن خود کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: رتبه های دوم کشور در رشته های فیلم کوتاه مستند و پویانمایی، نمایش عروسکی، معرق کاری، مدادرنگی و تکنوازی سه تار نیز به برگزیدگان تهرانی اختصاص یافت. هنرمندان و ادیبان دانش آموزان پایتخت همچنین رتبه سوم رشته های نقد ادبی، پویانمایی و نمایشنامه خوانی را نیز کسب کردند.

عبدالرسول کریمی ضمن تبریک به خانواده های دانش آموزان عزیز، همکاران ارجمند مدارس و مناطق، اظهار امیدواری کرد دانش آموزان دختر نیز بتوانند همچون بخش پسران رتبه های برتر این دوره از مسابقات را از آن خود نمایند.

بر اساس این گزارش بخش دختران سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی از 28 تا 31 مردادماه در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار