مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:

مسابقات ورزشی دانش آموزی در شاهرود، از نظر سطح کمی و کیفی، قابل توجه بود

سمنان (پانا) - محمد دستورانی در گفت و گو با خبرنگار پانا شاهرود، در رابطه با سطح مسابقات، ضمن بیان اینکه این دوره از مسابقات از لحاظ کمی بسیار قابل توجه بود، ابراز داشت: در این مسابقات ۴۷ تیم فوتسال و والیبال، تعداد۷۰۰ بازیکن از ۳۰ استان کشور حضور داشتند.

کد مطلب: ۹۴۷۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی دانش آموزی در شاهرود، از نظر سطح کمی و کیفی، قابل توجه بود

وی ضمن بیان اینکه این دوره مسابقات از لحاظ بازیکنان اعزامی و داوران کیفیت خوبی داشت، افزود: اکثر این افراد از دوران بین المللی بودند که قضاوت بازی های ملی و بین المللی را در کارنامه خود داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه یکی از شاخص ترین امتیازات مسابقات کشوری دانش آموزی به میزبانی شاهرود، همین کیفیت مسابقات، بازی ها و داوری است، ابراز داشت: قطعا طی فرایند مسابقات در تیم های والیبال و فوتسال، بهترین ها شناسایی شده اند تا دانش آموزانی که استعداد دارند در تیم های ملی نقش آفرینی کنند.

دستورانی با بیان اینکه این میزبانی اولین تجربه استان سمنان به میزبانی شهرستان شاهرود بود، تصریح کرد: با توجه به ارزیابی هایی که از مربیان و بازیکنان به عمل آمد، نشان داد که میزبانی عالی و همه تیم ها و مسئولان از این میزبانی راضی بودند.

وی اضافه کرد: از زحمات همه همکاران که دلسوزانه و شبانه روزی تلاش کردند تا مسابقات خوبی را شاهد باشیم، قدردانی می کنم.

به گفته محمد دستورانی؛ هزینه تدارکات و میزبانی سی‌‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان، بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون تومان است که تمام آن در شهرستان شاهرود هزینه خواهد شد.

/مریم مسعودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار